۱۳ پروژه ارتباطی با اعتبار ۳۹ میلیارد تومان افتتاح شد

به مناسبت اولین روز از هفته دولت، ۱۳ طرح مخابراتی با اعتبار ۳۹ میلیارد تومان در سطح شهرستان های استان کردستان افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش کرد پرس، صبح امروز دوم شهریور ماه جاری، ۱۳ پروژه ارتباطی با اعتباری بالغ بر ۳۹ میلیارد تومان در نخستین روز از هفته دولت به طور همزمان از طریق ویدیو کنفرانس با حضور استاندار کردستان به بهره برداری رسید.

استاندار کردستان در مراسم افتتاح پروژه های ارتباطی استان ضمن تبریک به مناسبت گرامیداشت هفته دولت و بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر که الگو و اسوه ماندگار دولتمردان جمهوری اسلامی ایران هستند، آغاز این هفته را به همه کارکنان و کارمندان تبریک گفت.

اسماعیل زارعی کوشا با اشاره به افتتاح ۱۳ پروژه ارتباطی در اولین روز از هفته دولت در کردستان، گفت: بهره برداری از پروژه های مذکور اقدام و جهش خوبی در استان است.

وی مطالبه جدی روستاییان برای پوشش اینترنت و اتصال به شبکه ملی و بهره مندی از این امکانات را نیاز مهمی عنوان کرد و افزود: خدا را شاکربم طلیعه برنامه های ما در هفته دولت  افتتاح شد.

استاندار کردستان از مجموعه راهداری، بخشداران، دهیاران و همه همکاران خدوم و تلاشگر که برای اجرای این پروژه ها دلسوزانه اقدام کرده اند، قدردانی کرد.

احداث سایت جاده ای مسیر سنندج مریوان (تونل همرو) با اعتبار ۶۰ میلیارد ریال، احداث سایت جاده ای مسیر سنندج مریوان (قلعه جوق و قلعه شیخان) با اعتباری بالغ بر۵۰ میلیارد ریال، احداث سایت ۴G روستای صادق آباد و کیله سفید با اعتباری بالغ بر ۴۵ میلیارد ربال، احداث سایت ۴G روستای سراب میرزا تفتیله دلو امده با اعتبار ۴۵ میلیارد ریال، اتصال ۸ روستا به شبکه ملی اطلاعات با اعتبار ۱۹۰ میلیارد ربال شامل تیژ تیژ، خشکه دول، زنوری، ساتیله، طاله وران، مایین دول، احداث ۴ باجه پست بانک روستایی، تاسیس ۵ دفتر پیشخوان شهری و ۲ دفتر روستایی خدمات دولت از دیگر پروژه هایی بود که امروز افتتاح شد.

کد خبر 2759876

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha