پروژه آبرسانی به ۱۵ روستای کردستان افتتاح می شود

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان گفت: در روزهای باقیمانده هفته دولت ۱۵ پروژه آبرسانی و ایستگاه پمپاژ در شهرستان های سنندج، بیجار، مریوان، سروآباد، کامیاران و سقز با جمعیت تحت پوشش بیش از ۶۷۰۰ نفر به بهره برداری می رسد.

به گزارش کرد پرس، محمد فرهاد گفت: در شهرستان سنندج پروژه های آبرسانی به روستاهای توریور، سادق آباد، دره کوله، لنج آباد، چنو و فطره زمین با هزینه ۱۲۰ میلیارد ریال مورد بهره برداری قرار می گیرد.

وی افزود: در شهرستان کامیاران آبرسانی به روستاهای خانم آباد و مروارید با هزینه ۳۰ میلیارد ریال، در شهرستان بیجار آبرسانی به روستاهای شبرتو و اخکند با هزینه ۳۳ میلیارد ریال، در شهرستان سروآباد آبرسانی به روستای گواز با هزینه ۳۲ میلیارد ریال و در شهرستان سقز تأمین آب و آبرسانی به روستای بسطام با هزینه ۱۵ میلیارد ریال افتتاح می شود.

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان اظهار کرد: در شهرستان مریوان ایستگاه پمپاژ سرچاهی روستای گویزه کویره و ایستگاه پمپاژ سرچاهی مجتمع ریخلان با ۷۰ میلیارد ریال هزینه به بهره برداری می رسد.

فرهاد با بیان اینکه این پروژه ها مجموعا ۳۵.۵ لیتر در ثانیه ظرفیت آبرسانی ایجاد می کنند، ادامه داد: ۱۲ مخزن با ظرفیت ۱۴۵۰ مترمکعب، اجرای بیش از ۲۷ کیلومتر خط انتقال و ۲۳.۷ کیلومتر عملیات اصلاح و توسعه دیگر اقدامات انجام شده در این پروژه ها است.

کد خبر 2759985

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha