هشت هزار معلم در سطح استان ایلام مشمول رتبه بندی شدند

سرویس ایلام - مدیر کل آموزش و پرورش استان ایلام در گفت‌وگو با کردپرس با عنوان اینکه اجرای رتبه بندی اقدام بزرگ دولت در خدمت به معلمان بوده است، اعلام کرد: هشت هزار معلم در سطح استان ایلام مشمول رتبه بندی شده اند.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، علی درویشی عنوان کرد: تمامی پرونده های رتبه بندی در مرحله اعتراض بازیینی شده اند، و تمام تلاش مجموعه ستادی اداره کل احقاق حق همکاران در رتبه بندی بوده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با اشاره به اقدامات انجام شده در جهت بازگشایی مدارس بیان کرد: مانور بازگشایی مدارس ۱۳ شهریور ماه، دو هفته پیش از آغاز رسمی سال تحصیلی خواهد بود تا نواقص احتمالی مدارس را پیش از شروع سال تحصیلی رفع کنیم و در این زمینه نیازمند همراهی اولیا گرامی هستیم.

وی با بیان گزارشی از اقدامات انجام شده در طرح شهید عجمیان، عنوان کرد: هدف از اجرای طرح شهید عجمیان، پویایی فضاهای آموزشی و شاداب سازی مدارس است که با همکاری اداره کل نوسازی، بسیج دانش آموزی، گروه های جهادی و خود همکاران فرهنگی در حال اجراست.

درویشی از راه اندازی موکب دانش آموزی با همکاری سازمان بسیج دانش آموزی استان نیز خبر داد و گفت: این موکب، یکی از بزرگ ترین موکب ها در شهر مهران است که به زائران گرامی خدمت رسانی خواهد کرد.

وی افزود: بنای کار ما پای کار آمدن خود دانش آموزان در این موکب است.

کد خبر 2760006

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha