وصول ۳۸۴ اثر در دبیرخانه جشنواره رسانه های کردستان

دبیر سومین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری و اولین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری ورزشی کردستان گفت: در مجموع ۳۸۴ اثر به این جشنواره از سوی ۱۰۳ نفر از فعالان رسانه ای استان و عکاسان خبری به جشنواره ارسال و ۳۸۲ اثر آن برای داوری تایید شد.

به گزارش کرد پرس، منصور اولی در مراسم اختتامیه سومین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری و اولین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری ورزشی کردستان که با حضور معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سنندج برگزار شد، گفت: سومین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه ها خبری استان با بیش از ۱۰ سال وقفه برگزار شد که خود به نوعی حکم پایه گذاری یک جشنواره نو را داشت و اولین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری ورزشی استان هم برای اولین بار در ایران پایه ریزی شد که دستاوردی مهم است و امیدواریم مقدمه ای برای برگزاری جشنواره رسانه های ورزشی در سطح ملی با محوریت استان کردستان باشد.

وی اظهار کرد: سومین جشنواره رسانه های استان و اولین جشنواره رسانه های ورزشی که دبیری آن بر عهده بنده قرار گرفت در شرایطی خاص برگزار شد؛ تاخیری در برگزاری آن سال گذشته به وقوع پیوست و تاخیری هم در برگزاری مراسم اختتامیه امسال که بابت هر دوی آن عذرخواهی می کنم.

دبیر سومین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری و اولین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری ورزشی کردستان افزود: در مجموع ۳۸۴ اثر به این جشنواره از سوی ۱۰۳ نفر از فعالان رسانه ای استان و عکاسان خبری به جشنواره ارسال و ۳۸۲ اثر آن برای داوری تایید شد.

اولی ادامه داد: ۲۲۱ اثر از این تعداد در بخش اصلی به جشنواره ارسال شد؛ ۱۰۴ اثر هم برای جشنواره ورزشی و ۵۹ اثر هم برای بخش جنبی؛ در بخش اصلی ۱۶ خبر، ۶۸ گزارش مکتوب، ۱۳ سرمقاله و یادداشت، ۴۰ مصاحبه و ۴۳ تیتر ارسال و ۲۰ اثر هم برای رقابت در بخش صفحه آرایی و گرافیک واصل شد.

وی یادآور شد: در بخش جنبی هم ۵ خبر، ۱۱ گزارش، ۱۲ عکس، ۸ مصاحبه، ۹ یادداشت و سرمقاله ۱۱ تیتر و ۳ اثر صفحه آرایی به رقابت پرداختند و در جشنواره ورزشی هم از مجموع ۱۰۴ اثر ارسالی ۶ اثر به بخش خبر، ۲۲ اثر به بخش گزارش، ۲۶ اثر به بخش عکس و ۲۳ اثر به بخش مصاحبه و گفتگوی خبری مربوط بود.

دبیر سومین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری و اولین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری ورزشی کردستان بیان کرد: آثار در همه بخش ها با رعایت همه استانداردهای لازم به داوری سپرده شد که نتیجه این داوری را امروز و در این مراسم در کنار هم به تماشا می نشینیم، اما فارغ از آن بر خود واجب می دانم که از تک تک دوستان و همکاران رسانه ای به خاطر اعتمادی که به این جشنواره کردند و مشارکت شان تشکر کنم و در برابرشان سر تعظیم فرود بیاورم. 

اولی گفت: می خواهم بگویم فارغ از نتیجه داوری همه ما و همه اهالی رسانه استان برنده این رقابت هستند. جناب آقای معاون وزیر، پشت این تریبون شهادت می دهم اهالی رسانه استان کردستان نجیب ترین، با خلاق ترین، متعهدترین و در عین حال مظلوم ترین فعالان رسانه ای در ایران هستند.

کد خبر 2760102

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha