افتتاح ۲۷۴ میلیارد ریال پروژه مخابراتی در شهرستان سقز

مراسم افتتاح ۲۷۴ میلیارد و ۲۰ میلیون ریال پروژه مخابراتی در شهرستان سقز به مناسبت هفته دولت با حضور فرماندار، مسئولان ادارات و فرماندهان نظامی و انتظامی برگزار شد.

به گزارش کرد پرس، بخشی از پروژه های به بهره برداری رسیده شامل توسعه ADSL و سوییچ به میزان ۲۱۶ پورت در صالح آباد، مرکز بعثت، شهرک دانشگاه و سرچشمه، ایجاد مرکز جدید سوییچ و ارائه اینترنت ADSL در روستای اسلام آباد با اعتبار ۲ میلیارد و ۵۲۰ میلیون ریال هستند.

نصب و راه اندازی تکنولوژی ۴G بر روی ۲ سایت روستایی قلقله ترجان و کچل منگان با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال و راه اندازی باند TD-LTE در ۲ سایت بنت الهدی و میدان معلم سقز با سرمایه گذاری ۷۰ میلیارد ریال از پروژه های حوزه شبکه ارتباطات سیار است که بهره برداری شده اند.

ایجاد سایت جدید شهری در پارک لاله و شهرک دانشگاه با مجموع میزان سرمایه گذاری ۱۳۰ میلیارد ریال از دیگر پروژه های افتتاح شده در شهرستان سقز هستند.

نصب و راه اندازی و برگردان CWDM و رادیو به تعداد ۷ دستگاه در روستاهای کچل منگان، قلقله ترجان، غلام علی، قره گویزه، گردیگلان با صرف اعتبار ۱۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از پروژه های مخابراتی منطقه کردستان است که به مناسبت هفته دولت مورد بهره برداری قرار گرفته است.

کد خبر 2760130

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha