افتتاح ۱۴ هزار میلیارد ریال پروژه در کردستان

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: به مناسبت هفته دولت و سفر رئیس جمهور در آینده ای نزدیک به استان ۱۴ طرح و پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۴ هزار میلیارد ریال آماده افتتاح است.

بختیار خلیقی در جریان افتتاح ۲ واحد تولیدی درب و پنجره آسمان و محصولات چوبی به مناسبت هفته دولت، گفت: در سال مهار تورم و رشد تولید قرار داریم و در این راستا برنامه ریزی های لازم برای تحقق شعار سال و احیا واحدهای تولید انجام شده است.

وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع اشتغال و حمایت از تولید اداره کل صمت با حمایت های بی دریغ مسولان ارشد استان در راستای فعال سازی واحدهای راکد گام های موثری را برداشته است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت اظهار کرد: واحد تولیدی درب و پنجره آسمان و شیشه دوجداره با ظرفیت تولید سالانه ۶۰۰ تن و اشتغالزایی ۲۰ نفر به بهره برداری رسید.

خلیقی با اشاره به اینکه میزان سرمایه گذاری که توسط متقاضی در این واحد انجام شده ۲۲۷ میلیارد ریال است، ادامه داد: در سال جاری حدود چهار هزار میلیارد ریال تسهیلات از محل تبصره ۱۸ قانون بودجه و ۱۲۰ میلیارد ریال هم سرمایه در گردش از سوی بانک صادرات به این واحد پرداخت شده است.

وی یاداور شد: واحد تولیدی محصولات چوبی نیز با اشتغال اسمی ۱۵ نفر و میزان سرمایه گذاری ثابت ۱۶۰ میلیارد ریال در شهرک صنعتی سنندج به بهره برداری رسید.

کد خبر 2760171

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha