ایجاد ۶۲۰۰ فرصت شغلی برای نیازمندان ایلام

سرویس ایلام - مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با تشریح خدمات یک ساله این نهاد به نیازمندان که به مناسبت هفته دولت صورت گرفت از ایجاد بیش از ۶ هزار و ۲۰۰ فرصت شغلی برای نیازمندان استان در این مدت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، رضا طاهری بیان کرد: برای راه اندازی این تعداد شغل بیش از ۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات کم بهره پرداخت شده است.

وی همچنین با اشاره به اینکه سمت و سوی جدید کمیته امداد استان خدمات قرض الحسنه ای است گفت: در یکساله اخیر بالغ بر یک هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه به بیش از۷ هزار و ۶۰۰ نیازمند در استان در راستای تأمین مسکن، خدمات حمایتی، درمان، کارگشایی و اشتغال پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد تأمین کالاهای ضروری برای نیازمندان و همچنین تأمین کالاهای جهیزیه برای زوجهای مددجو را از دیگر خدمات کمیته امداد در این مدت برشمرد و گفت: در این زمینه ها در یکسال اخیر حدود ۹ هزار قلم کالای ضروری به ارزش بیش از ۳ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال در اختیار خانواده های نیازمند استان قرار گرفته است.

طاهری تصریح کرد: در زمینه های خدمات گوناگون فرهنگی و آموزشی نیز در این مدت به بیش از ۲۰ هزار و ۵۰۰ نفر خدمت رسانی شده و ۶۵۰ میلیارد ریال نیز هزینه شده است.

به گفته مدیرکل کمیته امداد استان، ارائه خدمات گوناگون مسکن شامل: ساخت، بهسازی و فضاهای جانبی و پرداخت ودیعه و اجاره به تعداد ۴ هزار و ۸۰۰ مورد با هزینه کرد بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال و همچنین پرداخت کمک معیشت، حمایتی، درمانی و خدمات موردی به ارش بیش لز ۳ هزار میلیارد ریال از جمله دیگر خدمات کمیته امداد در یک سال اخیر بوده است.

کد خبر 2760188

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha