۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۵
کولبری زیبدنده جوانان ما نیست

سرویس کردستان- معاون امنیتی، سیاسی و اجتماعی استانداری کردستان گفت: کولبری زیبدنده جوانان ما نیست اما در این شرایط کولبری مسکن است که باید برای پیشگیری از مشکلات باید از مناطقی عبور کنند که در محدوده منطقه ممنوعه نباشد.

به گزارش خبرنگار کرد پرس مهدی رمضانی روز چهارشنبه همزمان با هفتمین روز از هفته دولت در آیین افتتاح گاز رسانی به روستاهای بانه در روستای گویل با بیان اینکه مرزبانی وظیفه امنیت مرزها را برعهده دارد، افزود: در خواست ما از کولبران این است که از معابر مشخص و کمتر خطر عبور کنند تا با خطرات مواجه نشوند.

وی با بیان اینکه خدمت به مرزنشینان مایه مباهات است اظهار داشت: بسیاری از جاده های مرزی در شان  مرزنشینان نیست اما اعتبارات و امکانات محدود است با این وجود باید مشکلات راهها با همکاری مسئولین حل شود.

 رمضانی ادامه داد: آنتن دهی تلفن همراه، تامین آب شرب و اورژانس و خدمات درمانی از مهمترین نیازها مردم این منطقه است که باید به تدریج و با سرعت این نیازها رفع شود.

وی گفت: نعمت جمهوری اسلامی با خون بیش از ۲۰ هزار جوان برومند به پای این نظام جان خود را فدا کردند نعمتی بسیار بزرگ است که اگر شبانه روز تلاش کنیم حق مطلب را ادا نکردیم چراکه آنها جان خود را فدا کردند.

معاون امنیتی، سیاسی و اجتماعی استانداری کردستان با اشاره به ۵۸ شهید بخش آرمرده بانه اضافه کرد: باید ما مسئولین مراقب خون مظلوم شهید مسلمان باشیم.

وی گفت: شعار و گفتمان دولت سیزدهم منطبق با گفتمان اسلام و رهبر انقلاب است که امیدواریم خدمات بهتری در ۲ سال آینده به مردم ارائه کنیم.

رمضانی با بیان اینکه تمام دغدغه دشمن اینکه امنیت را از ما بگیرد، اضافه کرد: در طول تاریخ جمهوری اسلامی کشور ما تحت یک جنگ بی امان نظامی قرار گرفتیم هنوز هم برای حفظ این انقلاب شهید  تقدیم آرمان های نظام می کنیم.

وی خاطر نشان کرد: امنیت و ایمان جزو نعمت های بزرگ خداوند است در تاریخ انقلاب اسلامی به همت جوانان غیور اقداماتی انجام شده که در هیچکدام از ادوار تاریخی چنین اتفاقی نیفتاده و جز آرزوهای مردم بود.

این مسئول افزود: اکنون گاز رسانی رایگان به اقشار آسیب پذیر انجام می شود تعرفه گاز بهای آنها به صورت رایگان است.

وی گفت: محرومیت هنوز در مناطق مرزی وجود دارد که باید شبانه روز برای رفع این محرومیت ها چاره اندیشی شود.

کد خبر 2760210

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha