پرداخت یک میلیارد و 100 تومان کمک هزینه درمان به مددجویان کمیته امداد کردستان

رئیس اداره درمان، بهداشت و بیمه های اجتماعی کمیته امداد کردستان گفت: از ابتدای سال تا کنون بیش از یک میلیارد و یکصد میلیون تومان کمک هزینه درمان به بیماران زمین گیر تحت حمایت این نهاد در استان پرداخت شده است.

آزاد زاهدی در گفت و گو با خبرنگار کرد پرس، با بیان اینکه یکی از خدمات این نهاد کمک به مددجویان بیمار زمین گیر تحت حمایت است، گفت: رفع دغدغه های بیماران نیازمند یکی از اولویت های مهم در حوزه بهداشت و درمان است.

وی افزود: در حال حاضر تعداد ۸۳۹ نفر با عنوان بیمار زمین گیر تحت حمایت این نهاد هستد که به جهت رفع مشکلات و نیازهای درمانی این بیماران، مبالغی با عنوان هزینه نگهداری این افراد پرداخت می شود.

رئیس اداره درمان، بهداشت و بیمه های اجتماعی کمیته امداد کردستان با بیان اینکه هزینه های درمانی این قبیل بیماران زیاد است، اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون مبلغ یک میلیارد و یکصد میلیون تومان با عنوان هزینه نگهداری به این عزیزان پرداخت شده است.

زاهدی ادامه داد: امسال نیز بیش از ۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان در قالب پرداخت فرانشیز هزینه های درمانی به ۸ هزار و ۵۳۷ نفر که تعداد ۶۲۱ نفر از آنان را بیماران خاص و صعب العلاج تشکیل می دهند، پرداخت شده است.

کد خبر 2760216

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha