اجرای ۲ کیلومتر شبکه آب در مرز باشماق مریوان در ایام اربعین حسینی

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان گفت: ۲ کیلومتر شبکه آب در مرز باشماق مریوان جهت رفاه حال زائرین اربعین حسینی انجام شده است.

به گزارش کرد پرس، محمد فرهاد با اشاره به تأمین آب شرب پایدار در مرز باشماق برای پذیرایی از زوار اربعین حسینی، گفت: علاوه بر این ۸ کیلومتر خط انتقال آب و احداث مخزن ۵۰۰ مترمکعبی آب نیز در این منطقه دست اجرا است که امیدواریم برای اربعین سال آینده به طور کامل اجرا و وارد مدار شود.

وی افزود: تهیه و توزیع بسته های پودر کلر در احجام مختلف جهت کلرزنی تانکر های آبرسانی سیار، نمونه گیری و پایش لحظه ای آب شرب توزیع شده در مرز باشماق از دیگر فعالیت های آبفا در راستای تأمین آب شرب سالم و بهداشتی در مرز باشماق بوده است.

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان اظهار کرد: در خصوص وضعیت کلرزنی و کیفیت آب شرب در مرز بین المللی باشماق مریوان، همه پارامترهای فیزیکی، شیمیایی، میکروبی، بیولوژی انجام و کلر و کدورت در محدوده استاندارد ملی ۱۰۵۳ است.

فرهاد ادامه داد: تجهیز ۳ حلقه چاه، شستشوی مخازن و شبکه، تجهیز ۸ چشمه حمام همراه با نصب آبگرمکن دیواری در پایانه مرزی باشماق و محل مواکب زائرین اربعین حسینی و نصب ۳ دستگاه کولر آبی صنعتی ۵۰ هزار و شستشوی مستمر محوطه پایانه مرزی باشماق مریوان از دیگر اقدامات چند روز اخیر در راستای پذیرایی از زائرین اربعین حسینی بوده است.

کد خبر 2760406

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha