امنیت پایدار در کردستان حاکم است/مهمان نوازی مردم کردستان از زائران قابل تقدیر است

رئیس پلیس پیشگیری فراجا با بیان اینکه شاهد تلاش کارکنان انتظامی در پایانه مرزی باشماق در خدمت به زائران بودیم، گفت: افتخار پلیس خدمت رسانی به زائران حسینی است.

به گزارش کرد پرس، سردار رضا بنی اسدی فر با حضور در پایانه مرزی باشماق مریوان ضمن خدا قوت به کارکنان انتظامی و مرزبانی مستقر در پایانه جهت خدمت رسانی به زائران، گفت: افتخار پلیس خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی است و شاهد این مهم در این پایانه بودیم.

وی اظهار کرد: حفظ نظم و امنیت زائران اولویت پلیس است و با تمام توان در جهت آرامش روانی زائران و مردم پلیس مجاهدانه پای کار است.

رئیس پلیس پیشگیری فراجا اقدامات انتظامی استان در جهت ارائه خدمات به زائران خوب ارزیابی کرد و افزود: شاهد حضور موثر کارکنان انتظامی پلیس راه و راهور و مرزبانی و دیگر مجموعه های انتظامی کردستان بودیم که این خود جای شکر گزاری و قابل تقدیر است.

سردار بنی اسدی فر با بیان اینکه امنیت پایدار در استان حاکم است، ادامه داد: این امنیت خاطر برای مردم و زائران عزیز حاصل تلاش و مجاهدت شبانه روزی انتظامی و دیگر نهادهای امنیتی در استان است.

وی در ادامه به عشق و ارادت کارکنان انتظامی به حرم مطهر ابا عبدالله الحسین (ع) اشاره کرد و یادآور شد: همکاران انتظامی نیز به واسطه خدمت به زائران از این موهبت الهی نیز سهم می برند.

رئیس پلیس پیشگیری فراجا با تشکر و قدردانی از مهمان نوازی مردم کردستان از زائران، بیان کرد: در گفت و گو با زائران عزیز از مهمان نوازی خوب مردم کردستان و از اقدامات و خدمات رسانی همکاران انتظامی تشکر داشتند که ما نیز قدردان این محبت و بزرگی هستیم.

کد خبر 2760419

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha