بانک‌ها باید ۱۵ درصد منابع خود را به بخش کشاورزی اختصاص دهند

سرویس آذربایجان غربی- معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری آذربایجان غربی گفت: بانک‌ها موظفند ۱۵ درصد از منابع خود را در اختیار بخش کشاورزی قرار دهند و مدیریت این منابع بررسی و پیگیری می‌شود.

به گزارش کردپرس، جواد کرمی در نشست بررسی وضعیت و مسائل گلخانه‌های آذربایجان غربی افزود: با توجه به اهمیت گلخانه‌های استان و مدیریت منابع آبی و خاکی لازم است مسیر سرمایه‌گذاری تسهیل شود.

او ادامه داد: جذب چندین سرمایه‌گذار در بخش شهرک‌های گلخانه‌ای با مساحت بالای پنح هکتار از مواردی است که با تحقق آن به زودی بیش از ۲۴۰ هکتار به مساحت گلخانه‌های استان افزوده خواهد شد.

او با اشاره به اینکه در هر مکان و زمانی که لازم است در راستای توسعه استان منابع و تسهیلات در اختیار سرمایه‌گذاران قرار داده می‌شود، اظهبیان کرد:روان‌سازی مسیر سرمایه‌گذاری بخصوص ارائه تسهیلات در دستور کار است.

کرمی در ادامه به سرمایه‌گذاران علاقه‌مند به فعالیت اقتصادی در آذربایجان غربی توصیه کرد؛ از مسیر مرکز خدمات سرمایه‌گذاری امورات خود را پیگیری کنند تا سریع تر به نتیجه مطلوب برسند.

او با بیان اینکه برنامه مدونی برای رشد سرانه گلخانه‌ها در استان وجود دارد، اظهار کرد: در حال حاضر ۷۲.۴ هکتار گلخانه در قالب ۲۴۲ واحد در آذربایجان‌غربی فعال است.

کد خبر 2760460

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha