دادستان انقلاب ارومیه: خانه‌های فساد در این شهر پلمب شدند

سرویس آذربایجان غربی- دادستان عمومی و انقلاب ارومیه گفت: خانه‌های فساد و سوییت های اجاره‌ای در راستای جلوگیری از گسترش بی‌عفتی در جامعه در ارومیه کشف و پلمب شد.

به گزارش کردپرس، حسین مجیدی در این خصوص اظهار کرد: با صدور دستور به بازپرس ویژه پرونده های مقابله با ناهنجاری های اجتماعی، چندین واحد خانه فساد و اجاره ساعتی که برای اعمال خلاف عرف و شئون اسلامی در یکی از مجتمع های مسکونی در شهرستان ارومیه استفاده می شد، پلمب شد.

او دستور جمع آوری کانکس نگهداری سگ و مصرف مواد مخدر به پارکینگ را داد و دستور برگزاری انتخابات هیات مدیره با نظارت کلانتری در ۷روز آتی را صادر کرد و ادامه داد: اجاره واحد فقط با اطلاع و تایید هیات مدیره صورت خواهد گرفت.

دادستان ارومیه اضافه کرد: جهت تامین امنیت روانی و اجتماعی شهروندان، دستور گشت شبانه کلانتری چند نوبت در مجتمع صادر شده و مجتمع ملزم به استقرار کانکس نگهبانی در ورودی مجتمع است.

مجیدی گفت: شهروندان درصورت مشاهده هرگونه تخلف و بی عفتی گسترده در سطح شهر ، مراتب را با دادستانی عمومی و انقلاب مرکز استان آذربایجان غربی در راستای تامین امنیت روانی و اجتماعی در میان بگذارند.

کد خبر 2760461

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha