نصب و راه‌اندازی ۲ کارخانه یخ و ۲ سردخانه در مرز مهران توسط شرکت پالایش گاز ایلام

سرویس ایلام - معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران طی بازدید از موکبهای اربعینی شرکت عنوان کرد: توزیع و طبخ غذا، بهداشت و درمان، نصب و راه اندازی ۲ کارخانه یخ و ۲ سردخانه در مرز مهران و غیره از اقدامات مهم این شرکت به زائران اربعین است.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، مجید چگنی اظهار داشت: با توجه به اعلام آمادگی وزارت نفت مبنی بر ساخت ۲ سردخانه به ظرفیت یک میلیون بطری آب و دو کارخانه یخ به ظرفیت ۱۰ تن در روز، نظر به مدیریت مناسب این شرکت و توانمندی آن مجموعه، این ماموریت به پالایشگاه گاز ایلام محول شد که این شرکت در زمان مناسب نسبت به خرید، نصب و راه اندازی این تجهیزات اقدام نموده است.

معاون وزیر نفت از نصب و راه اندازی۲ سردخانه و ۲ کارخانه یخ در محل پایانه مرزی مهران به منظور استفاده زائرین اربعین حسینی توسط پالایشگاه گاز ایلام خبر داد و تصریح کرد: برای نصب و راه اندازی آنها مبلغ ۱۲۴ میلیارد ریال از محل اعتبارات شرکت ملی گاز ایران هزینه شده است.

وی خاطر نشان کرد: ظرفیت کارخانه های یخ ساز ۱۰ تن در روز و ظرفیت سردخانه زیر صفر ۲۴۰ تن و بالای صفر ۲۰۰ تن است.

چگنی گفت: ارائه بیش از ۴ هزار خدمت بهداشتی و درمانی، توزیع بیش از ۷۸ هزار پرس غذا در سه وعده صبحانه، نهار و شام در بین زائران، افزایش۱۰۰ درصدی بودجه و افزایش تعداد موکب ها از ۴ به ۸ موکب، تحویل قریب ۲۰۰ اتوبوس برای جابجایی زائران، اجاره ۳ سوله سردخانه به ظرفیت ۳ هزار تن و با مبلغ ۱۲ میلیارد ریال و دراختیار گذاشتن آن به قرارگاه اربعین استان و... از دیگر اقدامات شرکت ملی گاز ایران در اربعین حسینی بوده است.

کد خبر 2760470

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha