پرداخت ۱۱۶۰ فقره تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی

مدیر صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان کردستان از پرداخت هزار و ۱۶۰ فقره تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی در ۵ ماهه امسال خبر داد.

به گزارش کرد پرس، جلال محمودیان گفت: در ۵ ماهه نخست امسال ۲۷ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به هزار و ۱۶۰ نیازمند پرداخت شده است.

وی افزود: ۵۰۵ مورد از این تسهیلات و به مبلغ ۹ میلیارد تومان در زمینه خدمات حمایتی ، ۷۲ مورد و به مبلغ یک میلیارد تومان در زمینه کمک به تحصیل و ۵۷ مورد ودیعه مسکن به مبلغ یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان پرداخت شده است.

مدیر صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان کردستان اظهار کرد: همچنین از طریق این صندوق  ۲۰۸ مورد تسهیلات اشتغال و خودکفایی به مبلغ ۷ میلیارد تومان، ۱۷۰ مورد تسهیلات کمک به تامین مسکن به مبلغ ۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان و ۹ مورد تسهیلات درمانی به مبلغ یک میلیارد تومان به نیازمندان کردستانی پرداخت شده است.

محمودیان ادامه داد: ۱۳۹ مورد تسهیلات به مبلغ ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان نیز از محل سپرده خیران به نیازمندان پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه تمامی تسهیلات پرداختی این صندوق تا سقف ۱۰ میلیون تومان ۱۰۰ درصد قرض الحسنه و بدون دریافت هیچ گونه کارمزد پرداخت می شود، یادآور شد: تسهیلات پرداختی بیشتر از این مبلغ نیز با دریافت ۳ درصد کارمزد فقط در سال اول و در یک مرحله دریافت می شود.

کد خبر 2760567

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha