کوتاهی مدیران در ارائه خدمت به تولیدکنندگان قابل پذیرش نیست

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان گفت: کوتاهی مدیران در ارائه خدمت به تولیدکنندگان قابل پذیرش نیست و با کم کاری مسئولان در مقابل تولید و اشتغال برخورد خواهد شد.

به گزارش کرد پرس، علی نوری در دویست و دومین  جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید کردستان که در سالن جلسات فرمانداری شهرستان کامیاران برگزار شد، گفت: با توجه به اینکه سطح اراضی تولید گوجه فرنگی در این شهرستان بالا است باید تبدیل به قطب تولید و فرآوری این محصول شود.

وی اظهار کرد: روژین تاک یکی از بزرگترین کارخانه های فرآوری گوجه فرنگی در کشور است که باید تلاش شود سال آینده در شهرستان کامیاران به بهره برداری برسد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان افزود: همه ادارات موظف هستند زیرساخت های لازم برای بخش تولید را فراهم کنند چرا که تولیدکنندگان یکی از مهمترین و تاثیرگذارترین حامیان دولت هستند و باید از آنها پشتیبانی کرد.

نوری ادامه داد: کوتاهی مدیران در ارائه خدمت به تولیدکنندگان قابل پذیرش نیست و با کم کاری مسئولان در مقابل تولید و اشتغال برخورد خواهد شد.

وی یادآور شد: از ۱۵ شهریور به بعد دیگر نباید برق هیچ واحد تولیدی قطع شود و مسئولان ذیربط بر این مهم نظارت داشته باشند.

در این جلسه مشکلات پیش روی شرکت پیشرو صنعت دشت سبز لاوین شاهو، کشتارگاه صنعتی شاهو طیور احمد اردلانی سرمایه گذار تقاضای واگذاری زمین در شهرک صنعتی کامیاران، کارخانه خوراک دام و طیور ، شرکت تعاونی ۱۳۳۰ دانه بندی شن و ماسه سهند کامیاران ، شرکت کاشی و سرامیک کارو ، شرکت اندیشه سازان هوراز کردستان مطرح شد.

این واحدها با مشکل صدور سند، تامین هزینه انتقال برق و آسفالت جاده دسترسی، مشکل تامین برق و خدمات مخابراتی، درخواست واگذاری معدن، درخواست رفع مشکلات پیش روی شرکت در زمینه احداث واحد تولیدی خود، درخواست امهال دوران مشارکت تسهیلات پرداختی مواجه بودند.

شهرک صنعتی کامیاران دارای ۱۹ هکتار مساحت است که ۱۴ هکتار آن زمین صنعتی بوده و این شهرک صنعتی از امکانات زیربنایی آب، برق، گاز، تلفن برخوردار است.

۱۰۰ قرارداد با سرمایه گذاران به مساحت ۱۴ هکتار در این شهرک صنعتی منعقد شده و ۵۳ واحد تولیدی هم به بهره برداری رسیده است و در این شهرک صنعتی با سرمایه گذاری افزون بر یک هزار میلیارد ریال برای ۴۳۵ نفر فرصت شغلی فراهم شده است.

کد خبر 2760697

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha