کشف ۳۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در کردستان

فرمانده انتظامی کردستان از کشف و ضبط ۳۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق در سطح استان خبر داد.

به گزارش کرد پرس، سردار علی آزادی از کشف محموله کالای قاچاق در شهرستان بیجار خبر داد و گفت: ماموران انتظامی شهرستان بیجار هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه ایسوزو که در حرکت بود، مشکوک و این خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی اظهار کرد: ماموران انتظامی در بازرسی از این ایسوزو، محموله گوشی تلفن همراه قاچاق کشف کرده که کارشناسان مربوطه ارزش ریالی آنها را ۳۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

فرمانده انتظامی استان کردستان افزود: در این رابطه راننده خودرو حامل کالای قاچاق بازداشت و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

سردار آزادی همچنین از کشف ۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در شهرستان دهگلان خبر داد و ادامه داد: در بانه نیز یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق توسط همکاران پلیس کشف و ضبط شده است.

وی همچنین از کشف بیش از ۵ کیلو و ۹۳۰ گرم تریاک در کامیاران خبر داد و یادآور شد: در این رابطه ۲ نفر سوداگر مرگ نیز توسط پلیس بازداشت و تحویل مراجع قضایی داده شد.

فرمانده انتظامی استان کردستان بیان کرد: در دیواندره نیز سارق سابقه دار امکان خصوصی با اعتراف به ۲۱ فقره انواع سرقت در سطح این شهرستان، توسط پلیس بازداشت و روانه زندان شد.

سردار آزادی با بیان اینکه تشدید اقدامات مقابله ای در حوزه قاچاق همواره یکی از اولویت های پلیس به شمار می رود، گفت: پدیده قاچاق علاوه بر ضربه زدن به اقتصاد کشور، زمینه ساز جرائم دیگری نیز در سطح جامعه بوده که از همه شهروندان انتظار می رود در صورت مشاهده هر گونه تخلف و فعالیت مجرمانه موارد را از طریق تماس با ۱۱۰ به همکاران پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 2760705

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha