معرفی برترین های چهارمین سوگواره عکس استانی راویان عشق در بیجار

مراسم اختتامیه چهارمین سوگواره عکس استانی «راویان عشق» عصر روز سه شنبه با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد کردستان و جمعی از مسوولان شهرستانی و هنرمندان استان در مجتمع فرهنگی هنری امیرنظام گروسی بیجار برگزار شد.

به گزارش کرد پرس، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان در مراسم اختتامیه چهارمین سوگواره عکس استانی راویان عشق در بیجار با اشاره به اینکه چهارمین سوگواره عکس راویان عشق در راستای نکوداشت عکاس عاشورایی زنده یاد امیر احمدزاده برگزار شد، گفت: در کنار برگزاری مراسم اختتامیه نمایشگاهی از آثار برگزیده این سوگواره در مجتمع فرهنگی و هنری امیرنظام گروسی بیجار برپا شد.

علی اصغر دریایی با اشاره به برگزاری سوگواره در ۲ بخش حرفه ای و موبایلی، اظهار کرد: ۱۵۰ اثر از هنرمندان استان کردستان به دبیرخانه این سوگواره عکس ارسال شد.

وی افزود: در این دوره از سوگواره هنرمندان شهرستان های قروه، بیجار و کامیاران آثار خود را به دبیرخانه ارسال کردند.

در این مراسم و در بخش عکس موبایلی فرزانه واعظ مومنی، محمد شهبازی و سامان خدایاری به ترتیب اول تا سوم شدند. در بخش عکس حرفه ای نیز مبین محمدجوادی رتبه سوم، فرزانه واعظ مومنی دوم و سیدعلی رضویان اول شدند.

همچنین علی نوری برگزیده بخش اربعین شد و در این بخش سعید کردی نیز مورد تقدیر قرار گرفت. در این مراسم عطیه علی محمدی، سپهر محمدی و پوریا سبحانی مورد تقدیر قرار گرفتند.

کد خبر 2760744

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha