برپایی نمایشگاه پاییزه عرضه مستقیم کالا در کردستان

معاون امور بازرگانی توسعه و تجارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت کردستان از برپایی نمایشگاه پاییزه عرضه مستقیم کالا در استان کردستان خبر داد.

به گزارش کرد پرس، طه سمیعی در حاشیه افتتاح این نمایشگاه در جمع خبرنگاران، گفت: از ۲۲ لغایت ۳۱ شهریور نمایشگاه پاییزه به مناسبت بازگشایی مدارس در سطح استان کردستان برپا شده است.

معاون امور بازرگانی توسعه و تجارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت کردستان افزود: تعداد غرفه های دایر شده در نمایشگاه ۸۴ غرفه و تعداد شرکت های مشارکت کننده از استان کردستان ۶۹ غرفه است.

سمیعی بیان کرد: تعداد شرکت های مشارکت کننده خارج از کردستان نیز ۱۵ غرفه از ۷ استان تهران، اصفهان، ایلام، همدان، کرمانشاه، آذربایجان غربی و زنجان است.

وی یادآور شد: ۱۸ غرفه نوشت افزار، ۸ غرفه پوشاک، ۹ غرفه کیف و کفش، ۱۶ غرفه مواد شوینده، ۱۵ غرفه شیرینی و شکلات و خشکبار، ۵ غرفه مرغ، گوشت و ماهی و ۱۳ غرفه متفرقه هم داریم.

معاون امور بازرگانی توسعه و تجارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت کردستان با اشاره به این مطلب که در صورت نیاز مدت زمان برپایی نمایشگاه تمدید می شود، ادامه داد: در این مدت زمان در شهرستان‌ها نیز نمایشگاه پاییزه برگزار می‌شود و حداقل تخفیف ۱۰ درصدی در نظر گرفته شده تا زمینه رفاه شهروندان فراهم شده است.

کد خبر 2760798

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha