رکورد تردد در پایانه مرزی رازی خوی شکست

سرویس آذربایجان غربی- مدیر پایانه مرزی رازی خوی با اشاره به افزایش قابل توجه تردد در این مرز مسافری گفت: تردد روزانه مسافر در این مرز برای اولین بار پنج رقمی شده و به بیش از ۱۱ هزار نفر رسید.

به گزارش کردپرس، رضا پورسحاب در جمع خبرنگاران افزود: مرز رازی یکی از مرزهای مهم و پرتردد کشور است و برای اولین بار از فعالیت پایانه مرز رازی، تردد مسافر در ۲۲ شهریور ماه امسال از مرز ۱۰ هزار نفر گذشت و عدد ۱۱ هزار و ۸۴ نفر را ثبت کرد. در این روز همچنین ۷۴۲ وسیله نقلیه از مرز رازی تردد کرد.

مدیر پایانه مرزی رازی خوی با اشاره به اقدامات انجام شده برای تسریع در عبور و مرور مسافران از مرز اظهار کرد: با تدابیر انجام شده و افزایش کارکنان پلیس گذرنامه، عبور و مرور مسافران تسریع یافته است.

پورسحاب ادامه داد: ۲۴ ساعته شدن پایانه مرزی در امر سهولت عبور و مرور مسافر و نیز افزایش مسافر تاثیر مستقیم داشته و مسافران با توجه به اتمام ساختمان جدیدالتاسیس پایانه و ۲۴ ساعته شدن مرز رازی تردد از این مرز را در اولویت خروج و ورود به کشور قرار می‌دهند.

او گفت: با توجه به ایجاد زیرساخت‌های مناسب و تدابیر انجام شده انتظار می‌رود مرز رازی خوی پرترددترین پایانه مرزی مسافری کشور را به خود اختصاص دهد.

مدیر پایانه مرزی رازی خوی افزود: از مسافران ساکن در شهرهای همجوار شهرستان خوی درخواست می‌کنیم که از حضور در ساعات پیک تردد پایانه مرزی رازی خودداری کنند و برای تسهیل در تردد می‌توانند در ساعات بعد از ظهر و شبانه به مرز مراجعه کنند.

مرز رازی خوی با شهر وان در ترکیه هم مرز است و بیشترین میزان تردد مسافری را در بین مرزهای استان به خود اختصاص داده است.

پایانه جدید مسافری این مرز، امسال توسط وزیر راه و شهرسازی به بهره برداری رسید.

کد خبر 2760870

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha