۲ هزار بسته کیف و لوازم التحریر بین نیازمندان کردستانی توزیع شد

در قالب نهضت کمک مومنانه، ۲ هزار بسته کیف و لوازم التحریر توسط سپاه بیت المقدس کردستان بین نیازمندان استان توزیع شد.

به گزارش کرد پرس، فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در مراسم اهدای بسته های کمک مومنانه در سنندج، با بیان اینکه خدمت به محرومین یکی از افتخارات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است، گفت: امروز به برکت همراهی ملت و جامعه دینی، نظام در چهل و پنج سال گذشته موفقیت های خوبی به دست آورده است.

سردار امان الله گشتاسبی با بیان اینکه یکی از حسنات برجسته سپاه پاسداران و مجموعه بسیج خدمت به اقشار محروم در کشور است، اظهار کرد: امروز مجموعه سپاه و بسیج با وجود همه مسئولیت هایی سنگینی که در حوزه صیانت و حراست از مرزها دارد در امر مهم کمک به محرومان پیش قدم است.

وی افزود: امروز نظام اسلامی توانسته با توکل به خدای مهربان در سخت ترین شرایط و با همراهی مردم و تبعیت پذیری از امامین، علیرغم همه فشارهای دشمن و اقدامات برای توقف پیشرفت، در همه حوزه ها سربلند و پیروز باشد.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان ادامه داد: خدمات ارزنده ای توسط سپاه بیت المقدس در کردستان انجام شده و ما نیز تلاش می کنیم تا پایان هم به قشر محروم و خاصتا دانش آموزان توجه بیشتری شود.

سردار گشتاسبی با اشاره به استمرار رزمایش نهضت کمک مومنانه در کردستان، یادآور شد: امروز ۲ هزار بسته کیف و لوازم التحریر به دانش آموزان نیازمند اهدا می شود و به زودی ۳ هزار بسته دیگر نیز تامین و اهدا خواهیم کرد.

کد خبر 2760961

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha