شهرک صنعتی شماره ۴ سنندج به زودی به بهره برداری می رسد

فرماندار شهرستان سنندج گفت: با توجه به پیشرفت مناسب عملیات اجرایی شهرک صنعتی سرنجیانه سنندج در آینده نزدیک شاهد به بهره برداری رسیدن آن خواهیم بود.

به گزارش کرد پرس، حسن عسکری در جریان بازدید از شهرک صنعتی شماره ۴ سنندج، گفت: بسیاری از واحدهای صنعتی در سطح شهرستان در سوله های استیجاری و در مکان های غیر صنعتی در حال تولید هستند که با بهره برداری از این شهرک مشکل این واحدها حل می شود.

وی میزان پیشرفت فیزیکی شهرک صنعتی شماره ۴ سنندج در سال های اخیر را خوب ارزیابی کرد و افزود: در سال های گذشته این شهرک با انبوهی مشکلات و معارض رها شده بود که با پیگیری های انجام شده این مشکلات بر طرف شده و در آبنده نزدیک شاهد راه اندازی واحدهای صنعتی خواهیم بود که اشتغال زایی چشم گیری خواهد داشت.

فرماندار شهرستان سنندج جاده اصلی دسترسی و تامین آب از مهمترین مشکلات این شهرک صنعتی عنوان کرد و اظهار کرد: با توجه به پیشرفت ٩٧ درصدی جاده دسترسی و تامین آب این شهرک چند واحد تولیدی که سوله و شرایط تولید آنها آماده شده است به بهره برداری می رسند.

عسکری از تخصیص اعتبار ۴ میلیارد و ۵٠٠ میلیون تومانی در سال گذشته برای این پروژه خبر داد و ادامه داد: در کمیته برنامه ریزی شهرستان در سال جاری نیز ٧ میلیارد تومان اعتبار برای عملیات اجرایی ابن شهرک در نظر گرفته شده که با تخصص آن شاهد بهره برداری از آن خواهیم بود.

وی بر انجام مطالعات توسط مشاور ذیصلاح برای ایجاد تصفیه خانه فاضلاب با در نظر گرفتن فاز ٢ شهرک صنعتی شماره ۴ سنندج تاکید کرد.

کد خبر 2760965

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha