توسعه جاده های ملکشاهی و دهلران در اولویت استان / با رسانه ها اتفاق نظر داریم

سرویس ایلام - معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام ضمن تاکید بر هم نظر بودن و داشتن اتفاق نظر با اصحاب رسانه برای توسعه استان، عنوان کرد: توسعه جاده های ملکشاهی و دهلران در اولویت استان برای اربعین سال آینده است.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، محمد سبحان حسنی خاطرنشان کرد: از نگاه ما توسعه و بهسازی جاده دهلران-مهران و مهران-ملکشاهی جزو اولویت‌های اصلی استان است، در هیئت دولت مسائل و دغدغه های اصلی استان توسط استاندار ایلام مطرح شده و راه آهن نیز از سمت جنوب و شمال در حال پیگیری است.

او گفت: دغدغه های رسانه های استان، دغدغه خود مسئولان هم هست، به صورت مشترک با رسانه ها در راستای تقویت پتانسیل های استان و برطرف کردن مشکلات گام می داریم.

معاون استاندار ایلام با اشاره به اینکه اینکه چه نقاط ضعفی داریم و چه مطالباتی از مسئولان بالادستی داشته باشیم، همه باهم هم فکر و اتفاق نظر داریم، عنوان کرد: بحث راه ها از جمله جاده دهلران-مهران از دغدغه های خود مسئولان استان است.

وی اظهار داشت: جمع بندی تمامی نقاط ضعف و مثبت اربعین امسال انجام شده و پیشنهادات برای برگزاری هرچه بهتر اربعین سال آینده مطرح شده است.

حسنی با تاکید بر اینکه رسانه ها دنبال تزریق آرامش در جامعه باشند، خاطرنشان کرد: دولت نسبت به رسانه مرزبندی ندارد و نگاه دولت استفاده از همه ظرفیت هاست و سعه صدر در بدنه رسانه نیز خیلی مهم است، انتقاد به تنهایی منجر به حل مشکل نمی‌شود و باید از زاویه ای ورود کرد که بتوانیم برای حل مشکل و مسئله ای در جامعه کمک کنیم.

او گفت: از همه رسانه های استان به خاطر پوشش ویژه اربعین امسال صمیمانه قدردانی می کنم که در کنار مردم و مسئولین با تمام توان ورود کردند و صحنه های زیبای اربعین ۱۴۰۲ را به ثبت رسانند.

کد خبر 2760982

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha