هزینه کرد ۳۸۰۰ میلیارد تومانی برای نیازمندان کردستانی

مدیرکل کمیته امداد کردستان گفت: از طریق این نهاد طی ۲ سال گذشته ۳ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای مددجویان و نیازمندان کردستانی هزینه شده است.

به گزارش کرد پرس، رضا طوسی پیش از خطبه های نماز جمعه سنندج، گفت: هم اکنون ۱۶۰ هزار نیازمند در قالب ۷۶ هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان کردستان هستند که از این تعداد ۳۳ هزار خانوار دارای سرپرست زن هستند.

وی اظهار کرد: این نهاد طی ۲ سال گذشته و در مدت دولت سیزدهم خدمات چشم گیری به اقشار نیازمند ارائه داده است.

مدیرکل کمیته امداد کردستان افزود: کمیته امداد استان کردستان در ۲ سال گذشته ۳ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان برای نیازمندان کردستانی هزینه کرده است.

طوسی ادامه داد: از این مبلغ هزار و ۱۶۰ میلیارد تومان در قالب تسهیلات قرض الحسنه و مابقی اعتبارات هزینه شده در قالب خدمات بلاعوض حمایتی، درمان، معیشت، تحصیل، بیمه های اجتماعی، مسکن و سایر سرفصل های خدمات به مددجویان و نیازمندان پرداخت شده است.

وی یادآور شد: با توجه به سطح نیازمندی ها و مشکلات اقشار ضعیف جامعه این اعتبارات جوابگوی رفع همه نیازهای مددجویان نیست و در کنار این اعتبارات به مشارکت و همراهی خیران و مسئولان نیازمندیم.

مدیرکل کمیته امداد کردستان بیان کرد: در آستانه بازگشایی مدارس این نهاد نسبت به جمع آوری کمک های مردمی برای تامین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان نیازمند اقدام می کند که در این بخش نیز به کمک و همراهی مردم نوع دوست نیاز است.

کد خبر 2761099

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha