اجرای طرح امنیت و آرامش مدارس در کردستان

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کردستان از اجرای طرح امنیت و آرامشِ مدارس به منظور برقراری نظم و امنیت دانش آموزان کردستانی خبر داد.

به گزارش کرد پرس، سرهنگ علی مجیدی در جمع رسانه های کردستان از آمادگی کامل پلیس جهت برقراری نظم و امنیت در سطح استان خبر داد و گفت: در همین زمینه همزمان با بازگشایی مدارس، طرح مدارس به منظور حفظ و ارتقای نظم و امنیت و آرامش والدین و دانش آموزان در شهرهای کردستان برگزار شد.

وی افزود: پلیس در راستای اجرای وظایف قانونی خود مأموریت دارد تا در کنار اقدامات تخصصی، آگاه سازی و ارائه هشدارهای پلیسی را به آحاد مختلف جامعه ارائه داده تا از این طریق، آسیب های احتمالی به هموطنان کاهش یابد.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کردستان خطاب به والدین، اظهار کرد: اگر وسیله نقلیه ای در مسیر تردد دانش آموزان ایجاد مزاحمت کرد، شماره پلاک آن را به پلیس ۱۱۰ اطلاع داده و به فرزندان خود بیاموزند با افرادی که از آنها شناخت کافی ندارند و یا فاصله سنی زیاد با آنها دارند معاشرت و دوستی نکنند.

سرهنگ مجیدی ادامه داد: والدین فرزندان خود را در سرویس های مجاز و مورد تأیید مدارس ثبت نام کرده و به آنان آموزش دهند که با رعایت شیوه نامه های بهداشتی از ناوگان حمل و نقل رسمی و خودروهای مجاز، تاکسی و ... استفاده کنند.

وی بر لزوم مراقبت والدین بر روابط اجتماعی فرزند خود و توجه دادن آنها به آسیب های اجتماعی نظیر مواد مخدر و انتخاب دوستان ناباب تأکید کرد و یادآور شد: داشتن سرویس ایمن و راننده قانونمدار حق دانش آموزان و والدین است به همین دلیل پلیس از والدین می خواهد برای آمد و رفت فرزندانشان حتماً از سرویس های مدارس مجاز استفاده کنند.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کردستان بیان کرد: پلیس با آمادگی کامل موجبات آرامش اولیاء فرزندان و مدارس را برای عزیمت و حضور دانش آموزان در مراکز علمی و تحصیلی فراهم خواهد کرد و در این زمینه هیچ نگرانی و مشکلی نداریم.

کد خبر 2761127

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha