جشن مهر سینمای ایران در ارومیه برگزار می شود

سرویس آذربایجان غربی- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه همزمان با سراسر کشور جشن مهر سینمای ایران در ارومیه برگزار می شود، گفت: روز پنجم مهرماه برای برگزاری این جشنواره انتخاب شده است.

به گزارش کردپرس،  علیرضا نوروزی  در جلسه شورای سیاست‌گذاری جشن مهر سینمای ایران افزود: دومین جشن مهر سینمای ایران با شعار اخلاق ، امید و آگاهی پنج مهرماه جاری در پردیس سینما مهر ارومیه برگزار خواهد شد.

او اظهار کرد: در راستای ارزش گذاری برای صنعت سینما ۲ سال است که سیستم متفاوتی تحت عنوان شورای سیاستگذاری راه اندازی شده تا کارها عمومی تر باشد.همچنین دربحث تبلیغات از شهرداری کمک گرفته خواهد شد و از ظرفیت فرهنگسراها نیز استفاده می شود و علاوه براین آموزش عکاسی و فیلمبرداری موبایلی نیز از جمله برنامه هایی است که در حاشیه این جشنواره به اجرا در می‌آید.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی اظهار کرد: برگزاری جشن مهر سینمای ایران از کارهای ارزشمندی است که توانست فاصله بین هنرمندان مرکز نشین و هنرمندان استانی را کاهش دهد.

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی نیز در این جلسه با بیان اینکه جشن مهر سینمای ایران به مناسبت صدمین سال ورود سینما به کشور برگزار می شود، گفت: تمام تلاش ما بر این است تا مطالبات هنرمندان عرصه سینما محقق شود و عدالت خواهی و مطالبه گری محور باشد.

عبدالله رمضانی افزود: برنامه هایی مختلفی برای این جشن در نظر گرفته شده که از ۲۶ شهریورماه سال‌جاری شروع شده و تا پنج مهر ماه ادامه دارد.تلاش شده برنامه ها عموم محور باشد و فضا برای حضور قشرهای مختلف اعم از کارگردانان، نویسندگان و تمام عوامل تاثیرگذار در فیلم ها فراهم شود.

او  اضافه کرد: همچنین علاوه بر مناطق محروم سعی شده در شهرستان های محروم هم اکران فیلم صورت گیرد.

کد خبر 2761160

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha