برگزاری همایش طلایه داران وحدت و مقاومت به مناسبت هفته وحدت در کردستان

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور گفت: همایش طلایه داران وحدت و مقاومت به مناسبت هفته وحدت و با حضور بیش از ۵۰۰ نفر از مردم و مسئولان در سالن همایش های مرکز بزرگ اسلامی در سنندج برگزار می شود.

به گزارش کرد پرس، حجت الاسلام سعید عسکری در نشست خبری با رسانه های کردستان که به مناسبت هفته وحدت برگزار شد، گفت: هر ساله در راستای گرامیداشت هفته وحدت ویژه برنامه های متعددی از نشست ها، همایش ها و کنفرانس ها برگزار می شود که زمینه را برای تعمیق هرچه بیشتر وحدت و وحدت آفرینی در جامعه فراهم می سازد.

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور با بیان اینکه پرداختن به موضوع وحدت از تاکتیک های انقلاب نبوده بلکه از ارزش های دین اسلام است، اظهار کرد: وحدت استراتژی دین اسلام و نظام مقدس اسلامی است.

حجت الاسلام عسکری افزود: دشمنان اختلاف و ایجاد تفرقه در بین مسلمانان را استراتژیک ترین مسئله برای مقابله با جهان اسلام می داند و در این خصوص برنامه ریزی های گسترده ای اجرا می کند.

وی ادامه داد: دشمنان در ۳ حوزه برنامه ریزی کرده است، جنگ های قومیتی و ایجاد تفرقه های قومی از اهداف اصلی دشمنان علیه اسلام است و در این راستا از هر بستر و ابزاری بهره می گیرد.

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور در ادامه به برنامه های مختلف مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور همزمان با هفته وحدت اشاره کرد و یادآور شد: نشست های هماهنگی برگزاری ویژه برنامه های هفته وحدت با حضور نمایندگان دستگاه های مختلف برگزار شد.

حجت الاسلام عسکری بیان کرد: برنامه های متعددی همزمان با این ایام در سطح استان برگزار می شود که نوزدهمین یادواره شمس قریشی در کردستان یکی از مهمترین و شاخص ترین برنامه ها در این ایام است و معتقدیم که باید در کیفیت بالایی به لحاظ کمی و کیفی برگزار شود.

وی با بیان اینکه همایش منطقه ای طلاب بانوی غرب کشور با حضور استان های کرمانشاه، آذربایجان و کردستان شامل ۴۰۰ نفر از خواهران طلبه در مرکز استان کردستان برگزار می شود، گفت: چند نفر از علمای شاخص و مسئولان استان کردستان هم در کنفرانس وحدت اسلامی که با حضور مقام معظم رهبری برگزار می شود، شرکت خواهند کرد.

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور محوریت قرار دادن مردم در برگزاری برنامه های هفته وحدت را به صورت ویژه مورد توجه قرار دادیم، اظهار کرد: در همین راستا بخشی از برنامه ها و مراسمات مولودی خوانی را به سطح محلات و مساجد برده ایم و ایستگاه های صلواتی در سطح شهر راه اندازی می شود.

حجت الاسلام عسکری افزود: همایش طلایه داران وحدت و مقاومت با حضور بیش از ۵۰۰ نفر از مردم و مسئولان در سالن همایش های مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور برگزار می شود.

وی ادامه داد: برگزاری جشن میلاد در ۵ مسجد در هر شهر با حمایت مرکز بزرگ و با محوریت خود مردم و هیئت امنای مساجد از برنامه های هفته وحدت خواهد بود.

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور با بیان اینکه متناظر با ستاد هفته وحدت استان، ستاد هفته وحدت شهرستانی نیز تشکیل و فعال شده است، یادآور شد: توزیع برنامه ها در کل استان با تاکید بر محوریت مردم از اولویت های مهم در تدوین و اجرای برنامه های هفته وحدت در سالجاری در سطح استان است.

کد خبر 2761236

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha