توزیع ۸۵۰۰ بسته نوشت افزار در بین دانش آموزان ایلامی

سرویس ایلام - همزمان با آیین نواخته شدن زنگ عاطفه ها تعداد ۸ هزار و ۵۰۰ بسته تحصیلی و نوشت افزار در بین همه دانش آموزان مورد حمایت کمیته امداد استان توزیع شد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در این آیین گفت: کمک به هم نوعان و نیازمندان و گره گشایی از کار آنان از جلوه های زیبای اسلامی در بین ما مردم ایران است.

حجت الاسلام کریمی تبار بیان کرد: اینکه آنهایی که دارای توان مالی و اقتصادی هستند از داشته های خود در اختیار دیگران قرار دهند هم انفاق و نیکوکاری و هم نوعی از ایثار است.

وی همچنین گفت: افراد خیر و نوع دوست دارای تمکن مالی، با کمک به افراد بی بضاعت در واقع این خانواده ها را در مال و دارایی خویش شریک می کنند و از کمیته امداد استان و خیرین ارجمندی که در آستانه سال تحصیلی سبب این امر خیر شدند و در تهیه این تعداد نوشت افزار مشارکت داشتند تقدیر می کنیم.

استاندار ایلام نیز در این آیین با اشاره به جمع آوری ۳ میلیارد تومان کمک نقدی از زائران اربعین در مرز مهران توسط کمیته امداد گفت: اربعین علاوه بر عایدات معنوی دارای عایدات مالی و اقتصادی برای مردم استان بوده که این میزان کمک یکی از عایدات آن است که با هم افزایی کمیته امداد و خیرین صرف تهیه ئ۸۵۰۰ بسته ی نوشت افزار برای نیازمندان شده است.

بهرام نیا افزود: این جشن عاطفه ها و توزیع ۸۵۰۰ بسته نوشت افزار، در واقع یادگاری از امام راحل بوده همانطوری که کمیته امداد یادگار امام راحل«ره» است.

وی با عنوان اینکه کمیته امداد همواره نقش مهمی در محرومیت زدایی از کشورمان داشته گفت: امروز نیز برکات گوناگون این نهاد مقدس در سراسر کشور مشهود بوده و خدمات این نهاد توانسته بخش مهمی از نیازمندی های قشر محروم و مددجو را برطرف کند.

مدیرکل کمیته امداد استان نیز در این آیین با اشاره به نواخته شدن زنگ عاطفه ها در بیش از ۹۰۰ مدرسه در استان گفت: هدف از برگزاری جشن عاطفه ها علاوه بر ترویج فرهنگ انفاق و نیکوکاری تأمین نیازهای ضروری دانش آموزان مددجو خصوصاً نوشت افزار و پوشاک است.

وی با اشاره به تهیه و توزیع ۸۵۰۰ بسته تحصیلی و نوشت افزار برای همه دانش آموزان مددجوی کمیته امداد گفت: حدود ۹ میلیارد تومان صرف تهیه این اقلام شده که ۳ میلیارد تومان آن کمک زائران اربعین در مرز مهران بوده و مابقی آن نیز سایر کمک های خیرین و هم افزایی کمیته امداد مرکز بوده است.

طاهری تصریح کرد: این بسته های آموزشی و نوشت افزار ظرف ۴۸ ساعت آینده در بین همه دانش اموزان مددجوی کمیته امداد در سراسر استان توزیع می شوند.

کد خبر 2761304

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha