تحریم فروشگاه اینترنتی معروف ترکیه پس از اخراج کارگران آن

سرویس ترکیه - یک کارزار جهت تحریم خرید از فروشگاه اینترنتی ترندیول پس از اخراج کارگران انبار این فروشگاه در سراسر ترکیه آغاز شده است.

به گزارش کردپرس، پس از اخراج کارگران انبار فروشگاه الکترونیکی «ترندیول» ترکیه به دلیل تلاش این کارگران جهت «اتحادیه سازی»، یک کارزار جهت تحریم خرید از ترندیول در سراسر ترکیه آغاز شده است.

به نوشته پایگاه خبری گازته دیوار، فعالان سیاسی و شهروندان ترکیه حمایت خود را از کارگرانی که اخیراً توسط فروشگاه الکترونیکی «ترندیول» اخراج شده‌اند اعلام کرده و خواستار تحریم خرید محصولات این فروشگاه شدند.

به گفته این رسانه، پس از آنکه ۵۴ کارگر عضو اتحادیه کارگری شاغل در بخش‌های بندر، کشتی سازی و دریانوردی (DGD-SEN) و PTT-SEN، توسط فروشگاه الکترونیکی «ترندیول» به اتهام «بی اخلاقی» به دلیل عضویت در اتحادیه کارگری بدون پرداخت غرامت اخراج شدند. کارگران انبار ترندیول در منطقه اسنیورت استانبول اعتراضات خود را در ۲۸ آگوست پس از اخراج این کارگران آغاز کردند و خواستار تحریم خرید محصولات از این فروشگاه الکترونیکی شدند.

پس از آن، بسیاری از هنرمندان و شهروندان ترکیه نیز به این کارزار پیوستند و با انتشار شعارهایی در شبکه‌های اجتماعی خواستار تحریم این فروشگاه الکترونیکی توسط مردم ترکیه شدند.  

گفتنی است که فروشگاه ترندیول (Trendyol) یکی از بزرگترین و پرطرفدارترین سایت‌های خرید آنلاین در ترکیه است. این وبسایت فروشگاهی در سال ۲۰۱۰ تأسیس شده و به مرور به یکی از بزرگترین بازارهای الکترونیکی و مجازی در ترکیه تبدیل شده است.

کد خبر 2761356

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha