دمای هوای کردستان ۴ درجه کاهش می یابد

اداره کل هواشناسی کردستان در خصوص آخرین وضعیت هوای این استان، اطلاعیه را صادر کرد که بر اساس آن از امروز تا روز دوشنبه دمای هوا ۳ تا ۴ درجه کاهش می یابد.

به گزارش کرد پرس، بر اساس این گزارش بیشترین منطقه اثر این کاهش دما در طول ۲ روز آینده مربوط به سنندج، بانه، زرینه، هزارکانیان، سقز، یاسوکند، نساره، دهگلان، قاملو و گل تپه خواهد بود.

پیش بینی های اداره کل هواشناسی کردستان نشان می دهد، همزمان با کاهش دما، در مناطق مرتفع و سرد استان دمای شبانه و صبحگاهی به محدوده یخبندان می رسد.

همچنین از امروز تا روز دوشنبه هفته جاری، انتقال گرد و خاک و کاهش دید و کیفیت هوا در استان به ویژه مریوان، بانه، سروآباد، سقز، کامیاران، سنندج، زرینه و هزارکانیان در انتظار است.

بر اساس این گزارش صبح امروز دهگلان با کمینه دمای ۲ درجه سلسیوس سردترین و سروآباد با بیشینه دمای ۳۳ درجه سلسیوس گرمترین نقطه استان بوده است و دمای سنندج نیز امروز بین ۹ تا ۲۹ درجه در نوسان خواهد بود.

اداره کل هواشناسی کردستان هشدار داد با توجه به سرمای زیاد هوا در اغلب نقاط استان، مردم حتماً به فکر سیستم گرمایشی بوده و در مصرف گاز صرفه جویی کنند.

کد خبر 2761424

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha