مدیران برتر جشنواره شهید رجایی استان ایلام معرفی و تجلیل شدند

سرویس ایلام - در جشنواره شهید رجایی ایلام ۱۸ مدیر دستگاه اجرایی برتر این جشنواره در قالب ۱۶ گروه معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، پس از ارزیابی‌های صورت گرفته، در گروه زیربنایی و توسعه زیرساخت به صورت مشترک مدیران شرکت آب و فاضلاب و شرکت گاز استان، گروه تولیدی و خدماتی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان، گروه فرهنگی، علمی و آموزشی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و در گروه سلامت و رفاه اجتماعی اداره کل حفاظت از محیط زیست استان حائژ رتبه برتر شدند.

در گروه اقتصادی و مالی نیز اداره کل امور مالیاتی استان، در گروه عمومی، امنیتی و قضایی اداره کل ثبت اسناد و املاک استان، در تبیین دستاوردهای دولت و اقناع افکار عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان و در اجرای مصوبات سفر ریاست جمهور به استان اداره کل ورزش و جوانان عنوان برتر را به خود اختصاص دادند.

همچنین در تحقق شعار سال اداره کل دادگستری استان، در اقتصاد مقاومتی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان، در بهبود محیط کسب و کار بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و در کسب رضایت مردم از شرکت توزیع نیروی برق استان تقدیر شد.

بر اساس این گزارش در ایجاد اشتغال به‌صورت مشترک بنیاد شهید و امور ایثارگران و کمیته امداد امام خمینی (ره) استان، در قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت بانک ملت، در مشارکت خبرگان اداره کل زندانها و در پژوهش برتر دانشگاه علمی و کاربری استان معرفی و مورد تجلیل قرار گرفتند.

کد خبر 2761428

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha