۱۳ زندانی استان ایلام مشمول عفو رهبری شدند

سرویس ایلام - رئیس کل دادگستری استان ایلام شامگاه دوشنبه از بهره‌مندی ۱۳ زندانی این استان از عفو مقام معظم رهبری به مناسبت حلول ماه ربیع‌الاول و فرارسیدن میلاد حضرت محمد(ص) و امام جعفر صادق (ع) خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، عمران علیمحمدی گفت: این عفو به درخواست رئیس قوه قضائیه و موافقت رهبر معظم انقلاب انجام شده است؛ این تعداد زندانی در استان ایلام روز سه‌شنبه نامه آزادی خود را دریافت و همزمان با میلاد مسعود پیامبر اکرم(ص) به آغوش خانواده‌های خود باز خواهند گشت.

او گفت: افرادی که مشمول عفو مقام معظم رهبری شده‌اند پرونده آنان مربوط به دادگستری‌ها، محاکم عمومی و انقلاب و تعزیرات حکومتی بوده است؛ پرونده این افراد در کمیسیون عفو و بخشودگی بررسی مورد بررسی قرار گرفته و با توجه به داشتن شرایط استحقاق عفو، پس از تأیید و ارسال ریاست قوه قضاییه به محضر مقام معظم رهبری، مورد عفو قرار گرفته‌اند.

رییس کل دادگستری استان ایلام خاطرنشان کرد: کمیسیون عفو و بخشودگی به طور مرتب هر ۱۵ روز یکبار در استان تشکیل می‌شود و افرادی که شرایط لازم را داشته باشند از طرف استان به قوه قضائیه اعلام می‌شوند که با تائید رئیس قوه و موافقت مقام معظم رهبری در مناسبت‌های ملی و مذهبی مشمول عفو معظم له خواهند شد.

کد خبر 2761532

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha