تشکیل پرونده قضایی برای پروژه پانزی لاکسون در ایلام/ معاون بهزیستی سر شبکه کلاهبرداری!

سرویس ایلام - دادستان ایلام از تعقیب قضایی سرشبکه های لاکسون در استان ایلام خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، عبدالوهاب بخشنده شامگاه گذشته در گفتگوی تلفنی با صداوسیمای مرکز استان ایلام گفت: شرکت لاکسون اخیرا با جذب سرمایه و درآمد مردم اقدام به کلاهبرداری گسترده در سطح استان نموده است.

وی گفت: از یک ماه گذشته سرشبکه های این پروژه در استان احضار و تذکرات لازم در این خصوص به آنان داده شد.

بخشنده گفت: با وجود هشدارهای لازم به مردم در خصوص عدم واریز وجوه به حساب های این برنامه، تخمین زده می شود حدود ۴۰ هزار نفر از مردم استان ایلام در این پروژه درگیر شده‌اند.

دادستان مرکز استان ایلام گفت: مجموعه نهادهای نظارتی استان با توجه به معلوم شدن سرشبکه های این پروژه، اقدام به تشکیل پرونده نموده و اموال این افراد را شناسایی کرده است.

به گزارش کردپرس، پروژه پانزی لاکسون با شیوه هرمی و زیرمجموعه سازی و دادن سودهای غیرمتعارف در ماه های نخستین بسیاری از مردم استان ایلام را جذب کرده و آنها در این پروژه که نوعی ارز دیجیتال است سرمایه گذاری کرده اند. از شب های گذشته کاربران نمی توانند وارد محیط کاربری خود شده و برداشت کنند و این آغاز بر باد رفتن پول آنهاست که دادستانی در این خصوص ورود کرده است.

گفته می شود احدی از معاونین اداره کل بهزیستی استان و برخی کارمندان آن از سرشبکه های لاکسون در استان ایلام بوده اند که روابط عمومی بهزیستی در این خصوص بیانیه ای صادر کرده و گفته است که فعالیت آنها ارتباطی با بهزیستی نداشته و در ساعات غیر اداری و جدا از شخصیت حقوقی خود اقدام به این اعمال کرده اند.

کد خبر 2761549

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha