ادامه بارش های رگباری در کردستان تا پنجشنبه

پیش بینی های اداره کل هواشناسی کردستان نشان می دهد، نخستین موج باران پاییزی که از صبح دوشنبه برخی از شهرهای استان را در بر گرفت، تا آخر هفته جاری ادامه دارد.

به گزارش کرد پرس، بر اساس این گزارش، با توجه به بررسی و تحلیل آخرین نقشه ها و خروجی مدل های پیش یابی هواشناسی، تا صبح پنجشنبه شاهد عبور موجی از شمال غرب کشور هستیم که موجب افزایش پوشش ابر، وزش باد گاهی شدید و در برخی از مناطق استان رگبار باران با احتمال رعد و برق خواهد شد.

همچنین انتظار می رود شرایط بارش برای مناطق غربی و جنوبی استان همچون شهرهای مریوان، سروآباد و کامیاران بخصوص برای روز چهارشنبه فراهم تر باشد.

پیش بینی اداره کل هواشناسی کردستان نشان می دهد از روز پنجشنبه تا روز جمعه جو منطقه نسبتا پایدار بوده و پدیده غالب طی این مدت وزش باد (عمدتا در بعدازظهرها) و رشد موضعی ابر خواهد بود.

از لحاظ دمایی نیز تا آخر هفته میانگین دمای شبانه روزی تغییرات قابل توجهی نداشته و با نوسان ۲ تا ۳ درجه در همین محدوده باقی خواهد ماند.

در شبانه روز گذشته سروآباد با حداکثر ۲۶ درجه سانتی گراد و سراب شهرک با حداقل ۵ درجه به ترتیب گرمترین و خنک ترین نقاط استان بودند.

کد خبر 2761552

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha