برپایی نمایشگاه تخصصی صنایع دستی و سوغات استان های غرب کشور در سنندج

چهارمین جشنواره بزرگ اقوام ایرانی و نمایشگاه تخصصی صنایع دستی غرب کشور (سوغات و هدایا) با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان در سنندج افتتاح شد.

به گزارش کرد پرس، چهارمین جشنواره بزرگ اقوام ایرانی و نمایشگاه تخصصی صنایع دستی غرب کشور (سوغات و هدایا) از امروز ۱۶ مهر ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان کردستان در سنندج افتتاح شد و تا ۲۱ مهر ماه جاری نیز ادامه خواهد داشت.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت کردستان در حاشیه برپایی این نمایشگاه به خبرنگار کرد پرس، گفت: این نمایشگاه، ششمین نمایشگاه تخصصی است که امسال برپا ده است.

طه سمیعی با بیان اینکه نمایشگاه تخصصی صنایع دستی غرب کشور با حضور استان های ایلام، کرمانشاه، کردستان، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و زنجان برپا شده است، افزود: این نمایشگاه در قالب ۵۷ غرفه دایر شده و صنایع دستی این استان ها را در معرض نمایش گذاشته است.

وی اظهار کرد: همچنین همزمان با این نمایشگاه، جشنواره بزرگ اقوام ایرانی نیز برپا شده و در قالب ۷۵ غرفه سوغات استان های همچون ایلام، کرمانشاه، کردستان، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، زنجان، اراک، اصفهان و همدان به شهروندان کردستانی عرضه می شود.

کد خبر 2761729

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha