افتتاح ۱۳ میلیارد تومان پروژه آبرسانی روستایی در کردستان تا سال آینده

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان گفت: در سال آینده ۶ پروژه مهم آبرسانی روستایی در شهرستان های استان با اعتبار ۱۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان در شهرستان های دیواندره، کامیاران، مریوان و بیجار مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

محمد فرهاد در گفت و گو با خبرنگار کرد پرس، گفت: پروژه های آبرسانی به روستای ینگی کند و غیبی سور دیواندره به ترتیب با ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی و یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و ۶۰ درصد پیشرفت و یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار از محل طرح احداث و تکمیل آبرسانی تک در ابتدای سال ۱۴۰۳ به بهره برداری خواهد رسید.

وی اظهار کرد: پروژه حفر چاه روتاری دشت نی مریوان از محل طرح آبرسانی به تک روستاها و تکمیل مجتمع های آبرسانی اولویت دار روستایی با اعتبار یک میلیارد ۲۰۰ میلیون تومان در اوایل سال آینده افتتاح خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان افزود: پروژه آبرسانی به روستاهای قجور و جیران شهرستان بیجار از محل طرح احداث و تکمیل آبرسانی تک روستایی به شهرستان بیجار و آبرسانی به تک روستاها و تکمیل مجتمع های آبرسانی اولویت دار روستایی با ۶۰ درصد پیشرفت و ۲ میلیارد تومان اعتبار در شهریور ماه سال آینده به بهره برداری می رسد.

فرهاد ادامه داد: پروژه آبرسانی به روستاهای خانم آباد و زرین جوب کامیاران از محل طرح احداث و تکمیل آبرسانی تک روستایی به شهرستان کامیاران با ۶۰ درصد پیشرفت و ۵ میلیارد تومان اعتبار در سال آینده به بهره برداری می رسد.

وی یادآور شد: پروژه حفر چاه نیمه عمیق روستای خیرآباد کامیاران از محل طرح کاهش هدررفت آب و پایداری شبکه شهری و روستایی با ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی و ۲ میلیارد تومان اعتبار در ابتدای سال آینده افتتاح می شود.

کد خبر 2761747

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha