۶ محله در کردستان مشمول طرح توسعه محلات کم برخوردار کشور شد

مدیرکل بهزیستی کردستان گفت: در راستای اجرای طرح توسعه محلات کم برخوردار کشور توسط سازمان بهزیستی و براساس ارزیابی های انجام شده، ۶ محله در سه شهر استان مشمول این طرح شدند.

به گزارش کرد پرس، حسین رسولی گفت: این طرح در ۱۰۰ محله کشور اجرا می شود که در این میان، ۶ محله کم برخوردار در استان شامل محلات نایسر و فرجه در سنندج، محلات سرشیو، گلچیدر و کوماسی در مریوان و بلبان آباد در دهگلان شامل این طرح شده اند.

وی اظهار کرد: گروه های شرکت کننده برای کمک به ارائه خدمات در محلات کم برخوردار آمادگی کامل دارند و برخی بنیادهای خیریه کارهای متعدد و متنوعی همچون تعمیر اساسی مسکن مددجویان واشتغال خانگی را بر عهده خواهند گرفت.

مدیرکل بهزیستی کردستان افزود: در این طرح گفت وگو و درددل صمیمانه با مددجویان و معلولان انجام می شود تا بدانند که مسوولان در کنار آنها هستند، راهی که هم در آموزه های مذهبی ما بر آن تاکید شده و هم پروتکل مدون شده و علمی در مدیریت نوین جهانی است.

رسولی ادامه داد: سازمان بهزیستی در قالب این طرح تلاش می کند بخش قابل توجهی از مسائل و مشکلات را در حیطه کاری مجموعه بهزیستی و در حد وسع خود حل کرده و بخشی را هم با نگاه و رویکرد هم افزایی با سایر دستگاه ها رفع کند.

براساس زمان بندی انجام شده ، طرح توسعه محلات کم برخوردار کردستان ۲۵ تا ۲۷ مهرماه به مدت سه روز با حضور مشاوران سازمان بهزیستی کشور در استان اجرا خواهد شد.

کد خبر 2761778

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha