جابجایی‌ بیش از ۴ میلیون تن کالا از کرمانشاه

سرویس کرمانشاه _ معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: طی ۶ ماهه سال‌جاری، ۴ میلیون و ۶۸۶ هزار تن کالا از استان کرمانشاه به اقصی نقاط کشور جابجا شده است.

به گزارش کردپرس، محمد احمدی گفت: طی ۶ ماهه سال‌جاری، ۴ میلیون و ۶۸۶ هزار تن کالا جابجا شده که سیمان با تناژ ۴۸۰ هزار تن کالای اصلی جابجا شده از استان کرمانشاه به اقصی نقاط کشور و پایانه های مرزی است.

وی افزود: تعداد حواله صادره، ۳۱۵ هزار نسخه و تعداد بارنامه صادره، ۳۰۷ هزار نسخه است و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه از طریق سامانه داپ (داده کاوی اطلاعات پلاک خوان) بین سیستم صدور بارنامه و پلاک خوان جاده ای ارتباط برقرار کرده و ترددهای ثبت شده براساس بارنامه را رصد و بررسی می کند. 

احمدی در ادامه بیان کرد: در حقیقت، چنانچه کامیونی بارنامه بگیرد ولی از مسیر بارنامه تردد نکند و پیمایشی نداشته باشد قابل رصد خواهد بود. بنابراین اختصاص سوخت به علت اخذ بارنامه صوری به منزله احتمال مشارکت در قاچاق سوخت تلقی شده و در این راستا با شرکت و راننده متخلف در کمیسیون تخلفات برخورد خواهد شد.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت:  ۱۰ کالای عمده جابجا شده اعم از سیمان کیسه‌ای، سیمان فله‌ای، مازوت، کلینگر، کنجاله، گازوئیل، خاک معدنی، سنگ سنگبری، پلی اتیلن و کاه می باشد.


 

کد خبر 2761992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha