جشن احیای ۱۰۰ واحد تولیدی راکد در کردستان برگزار می شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان گفت: در دور دوم سفر رئیس جمهور به استان جشن احیای ۱۰۰ واحد تولیدی راکد در محل کارخانه بستنی عسل در شهرک صنعتی سنندج برگزار می شود.

به گزارش کرد پرس، علی نوری در جلسه هم اندیشی نهضت احیا واحدهای راکد کردستان، گفت: طرح دوشنبه های تولید را در راستای رفع مشکلات واحدهای تولیدی استان به اجرا درآورده‌ایم و همزمان با اجرای این طرح کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید را هم تشکیل می دهیم که مصوبات آن از سوی همه ادارات لازم الاجراست.

وی اولویت مهم استان را تولید و اشتغال دانست و اظهار کرد: هر فرد یا نهادی بخواهد مانع از تولید شود هیچ تعارفی با او نخواهیم داشت و براساس قانون برخورد خواهیم کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان با اشاره به اینکه مبلغ بسیار اندکی از سوی مرکز برای احیای واحدهای تولیدی به استان اختصاص پیدا کرده بود، افزود: بی شک با ۴۰۰ میلیارد ریال مشکل واحدهای تولیدی صنعتی و معدنی استان برطرف نخواهد شد.

نوری ادامه داد: با پیگیری مسئولان استان میزان اعتبار در نظر گرفته شده برای حمایت از واحدهای تولیدی افزایش پیدا کرد.

وی یادآور شد: با سفر رئیس جمهور به کردستان شاهد تحول عظیمی در استان خواهیم بود و اتفاقات خوبی خواهد افتاد که منجر به ایجاد شادی و نشاط و انگیزه در مردم می شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان بیان کرد: در دور دوم سفر رئیس جمهور به استان جشن احیای ۱۰۰ واحد تولیدی راکد در محل کارخانه بستنی عسل در شهرک صنعتی سنندج برگزار می شود.

کد خبر 2762003

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha