فعالیت ۳۳ تیم ورزشی کردستان در لیگ های کشور/حرکت رئیس هیئت کشتی سنندج قابل پذیرش نیست

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان کردستان با اشاره به فعالیت ۳۳ تیم ورزشی کردستان در لیگ های کشور، گفت: از این تعداد ۱۲ تیم را بانوان و ۱۱ تیم را نیز مردان تشکیل داده اند.

به گزارش کرد پرس، آمنه غلام ویسی در نشست خبری با رسانه های کردستان به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش، گفت: متاسفانه بیشتر حمایت های بخش خصوصی از تیم های کردستانی حاضر در لیگ ها به صورت مقطعی است و به دنبال این هستیم تا با عقد قردادهایی، این حمایت ها به صورت بلند مدت باشد.

وی با اشاره به برداشتن قدم های اساسی در حوزه جذب حامی مالی، اظهار کرد: در حال حاضر شرکت پنجره آسمان و لاستیک بارز، حمایت مالی از تیم های استان را آغاز کرده و درصدد تعمیم این حمایت به دیگر صنایع و افزایش تعداد تیم های ورزشی هستیم.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان کردستان افزود: طی ۲ سال گذشته ۴۰ طرح نیمه تمام از جمله زمین های ورزشی در استان به بهره برداری رسیده اند و به زودی سالن ۱۲۰۰ نفری بانه و مجموعه ورزشی حسن آباد سنندج نیز افتتاح می شوند.

غلام ویسی با بیان اینکه طرح شاخص سالن ۱۲۰۰ نفری بانه از طرح های نیمه تمامی بود که امسال تکمیل شده و همزمان با سفر دوم رییس جمهور به استان، بهره برداری می شود، ادامه داد: 

فاز اول مجموعه ورزشی حسن آباد سنندج هم تا پایان سال بهره برداری و فاز دوم آن نیز سال آینده افتتاح می شود.

وی به برنامه های هفته تربیت بدنی و ورزش اشاره کرد و یادآور شد: ۴۰۰ برنامه فرهنگی، ورزشی و عمرانی در طول این هفته به اجرا در می آید.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان کردستان با اشاره به اینکه ۶ طرح از جمله ۵ زمین چمن ورزشی با ۱۰۰ میلیارد ریال در استان همزمان با این هفته بهره برداری می شود، بیان کرد: 

مسابقات فرهنگی و ورزشی، دیدار با خانواده شهدای ورزشکار و پیشکسوتان ورزشی از جمله برنامه های دیگر این هفته است.

غلام ویسی در بخش دیگری از سخنان خود در پاسخ به سوال خبرنگار کرد پرس در خصوص درگیری فیزیکی رئیس هیئت کشتی شهرستان سنندج با خبرنگار ورزشی نویس که یک ماه پیش در محل اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان به وقوع پیوست، گفت: حرکت آقای فرید عدنانی به هیچ عنوان قابل پذیرش و توجیه نبوده و از آنجایی که این درگیری در این اداره کل اتفاق افتاده بود، نه تنها توهین به آقای عادل خلیلیان که از خبرنگاران با اخلاق است، بود بلکه به نوعی اهانت به مجموعه مدیریتی بنده نیز بوده است.

وی اظهار کرد: در این رابطه چندین جلسه برگزار شد و در وهله اول سعی می شود به صورت کدخدامنشانه این موضوع حل و فصل شود و در نهایت نیز اگر اینگونه نبود برخورد جدی با مسبب این اتفاق در دستور کار قرار خواهد گرفت.

کد خبر 2762017

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha