زبان هنر می تواند مطالبه گر بسیاری از مشکلات اجتماعی باشد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: با زبان هنر می توان بسیاری از مشکلات و معضلات اجتماعی را بازگو و بسیاری از مطالبات را با فعالیت های فرهنگی و هنری و یا اجرای هنرهای نمایشی از مسئولان مطالبه کرد.

به گزارش کرد پرس، مهدی رمضانی در مراسم افتتاحیه شانزدهمین جشنواره تئاتر خیابانی مریوان، جشنواره تئاتر خیابانی مریوان را یکی از مصادیق و مظاهر فرهنگی استان دانست و گفت: کردستان به عنوان سرزمین فرهنگ و هنر شناخته شده است و یکی از دلایل آن به برگزاری جشنواره های مختلف هنری در طول سال بر می گردد.

وی با بیان اینکه زبان هنر به ویژه هنرهای نمایشی نافذ و گیرا و همه پسند است، اظهار کرد: با استفاده از هنرهای نمایشی می توان بسیاری از مفاهیم و نیازمندی های جامعه را منتقل کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان افزود: به لطف انقلاب اسلامی رویکرد تئاتر از هنری اعتراضی بی جهت به هنری دارای اصالت و تاثیرگذاری بالا و دارای مظاهر فاخر هنر اسلامی تغییر یافت.

رمضانی ادامه داد: زبان هنر و زبان تئاتر یک زبان نافذ و گیرا و همه‌پسند است و می‌توان با تئاتر بسیاری از مفاهیم و نیازمندی‌های جامعه را به خوبی منتقل کنیم.

وی یادآور شد: ما با زبان هنر بسیاری از نیازهای جامعه را می‌توانیم منتقل کنیم و این جشنواره بستری است که مردم شاد باشند و لحظات شادی را در کنار هم رقم بزنند.

کد خبر 2762059

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha