دستگیری عامل قتل 5 شهروند هرسینی توسط پلیس

 سرویس کرمانشاه – فرمانده انتظامی استان گفت : فردی که با استفاده از سلاح گرم 5 نفر از جمله چهار نفر از اعضای خانواده خود و یکی از دوستانش را در شهر هرسین به قتل رسانده بود، در کمتر از 24 ساعت دستگیر شد.

به گزارش کردپرس ، سردار "مهدی حاجیان" در تشریح این خبر بیان کرد: شب گذشته و در پی اطلاع از به قتل رسیدن 5 نفر از شهروندان در شهرستان هرسین با استفاده از سلاح گرم ، نظر به اهمیت و حساسیت موضوع بلافاصله تیم هایی تخصصی از انتظامی شهرستان ، پلیس های آگاهی و اطلاعات و امنیت عمومی استان پیگیری موضوع و شناسایی و دستگیری قاتل را در دستور کار خود قرار دادند .

وی افزود : در این راستا ضمن تشکیل اتاق وضعیت ؛ با استفاده از کلیه امکانات فنی ، اطلاعاتی و تخصصی موجود ، تلاش و پیگیری مستمر و بدون وقفه شبانه روزی تیم های انتظامی حاضر و همچنین همکاری فنی یکی از دستگاه های امنیتی استان ، در کمتر از 24 ساعت هویت قاتل و مخفیگاه وی در یکی از مناطق روستایی اطراف شهرستان هرسین شناسایی شد . 

این مقام انتظامی ادامه داد : سرانجام ظهر امروز طی یک عملیات منسجم و مقتدرانه قاتل در مخفیگاهش دستگیر و یک قبضه سلاح کلت به همراه تعداد 7 عدد فشنگ جنگی از وی کشف شد .

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به اعتراف صریح متهم به ارتکاب قتل 4 نفر از اعضای خانواده و یکی از دوستان خود، تصریح کرد : علت و انگیزه متهم از ارتکاب قتل ها در دست بررسی می باشد .

سردار حاجیان در خاتمه با بیان اینکه امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز پلیس است ، خاطرنشان کرد : کارکنان فراجا برای حفاظت از جان ، مال و آبروی شهروندان با تمام وجود ایستاده اند و در این راه حتی از فدا کردن جان خود نیز هیچ ابایی ندارند .

کد خبر 2762108

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha