خون کودکان و جوانان غزه، مسلمانان را از خواب غفلت بیدار کرد

سرویس کرمانشاه _ ماموستا ملاقادر قادری گفت: خون کودکان و جوانان عزیز غزه باعث شد بار دیگر ما مسلمانان در دنیا از خواب غفلت بیدار شویم.

به گزارش کردپرس؛ حاج ماموستا قادری امام جمعه پاوه در جلسۀ تکریم و معارفه نماینده ولی فقیه در استان و امام‌جمعهٔ کرمانشاه که در تالار انتظار کرمانشاه برگزار شد؛ عنوان کرد: هیچ رئیس‌جمهوری از میان رؤسای جمهور آمریکای خیانت بار و خیانتکار در ۵ دهۀ گذشته به اندازۀ جو بایدن رئیس‌جمهور بی‌وجدان و مجسمۀ متحرک، مخلص و مطیع آمریکا و ضد اسلام و اهل فلسطین ندیده‌ام.

وی افزود: رئیس‌جمهور آمریکا در دو روز گذشته آنچه در درون داشت، ابراز کرد و نقطۀ سفیدی در زندگی خود علیه مردم غزه و مسلمانان و دفاع از رژیم صهیونیستی باقی نگذاشته است.

امام جمعه پاوه عنوان کرد: امروز کسانی که در درون برای غزه غمبارند و می‌سوزند، بی‌قدرت‌اند و آنهایی که قدرت و امکانات دارند و نزدیک غزه هستند و می‌توانند خدمت کنند، دنبال آشتی با صهیونیست‌ها هستند یا در گوش‌هایشان پنبه گذاشته‌اند تا ببینند عاقبت چه می‌شود؟

 وی افزود: آه مادران، داد پدران و شعار الله‌اکبر جوانان غزه، دنیای اسلام را بیدار کرد حتی اگر نتیجه‌ای هم عاید نشود به نظر من همین بیداری کاری بزرگ و شایسته است.

 ماموستا قادری گفت: شهدای عزیز غزه درود می فرستیم و برای مجاهدان راستین حماس و جهاد اسلامی درخواست توفیق داریم و برای برادران و خواهران ایمانی خود در قدس و فلسطین و غزه درخواست صبر و ایستادگی می کنیم..

وی خاطرنشان کرد: در این عصر پر از فتنه و در استانی مانند کرمانشاه که دارای تنوع بالای قومی و مذهبی است؛ آیت الله علما امتحان خوبی پس داد.

امام جمعه پاوه عنوان کرد: جناب آیت‌الله علما نسبت به علما و مشایخ اهل‌سنت اورامانات، پدرانه برخورد کردند؛ ما هم از این بزرگوار، خانوادۀ محترمشان و اعضای دفتر ایشان ممنون و متشکر هستیم

وی گفت: ما صداقت و بزرگواری آیت‌الله علما را نسبت به مردم شریف کرمانشاه و مردم اورامانات بخصوص پاوه فراموش نمی‌کنیم

ماموستا قادری عنوان کرد: ما مردم شریف استان کرمانشاه علی‌رغم اختلافات مذهبی و قومی و دیدگاه‌ها، در طول ۴ دهۀ گذشته در کنار هم زیسته‌ایم و در دفاع از انقلاب، حفاظت از امنیت منطقه و حفظ برادری و وحدت در کنار هم بوده‌ایم و ان‌شاءالله در آینده هم خواهیم بود.

وی گفت: جناب آقای غفوری؛ جنابعالی از دیار شهید صدوقی به کرمانشاه آمده‌اید. ضمن درود به روح شهید صدوقی، به شما عرض خوش آمد و خیرمقدم دارم.  امیدوار هستیم به یاری حق، حضرت‌عالی در آینده نعم البدل باشید و ما هم ان‌شاءالله در کنار شما نعم الأخ و برادر خواهیم بود.


 

کد خبر 2762158

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha