هنرمندان رسالت بیان کشتار وحشیانه کودکان و زنان را در جنگ دارند

یکی از بازیگران حاضر در جشنواره تئاتر خیابانی مریوان گفت: هنرمندان وظیفه دارند از طریق هنرشان به بیان کشتار وحشیانه کودکان و زنان در جنگ بپردازند.

به گزارش کرد پرس، محسن یارمحمدی درحاشیه برگزاری شانزدهمین دوره جشنواره تئاتر خیابانی مریوان در جمع خبرنگاران، گفت: ما هنرمندان جنایت اتفاق افتاده در غزه را محکوم می کنیم.

وی اظهار کرد: مهم نیست چه افراد یا کشورهایی اقدام به ایجاد جنگ و درگیری میان ملت ها می کنند و از آن سود می برند آنچه حائز اهمیت است جان کودکان و زنان بیگناهی است که در این حوادث ناگوار از دست می رود.

بازیگر نمایش غول مرحله آخر در شانزدهمین جشنواره تئاتر خیابانی مریوان، افزود: وقتی کودکان و زنانی در غزه و یا در هر نقطه از این دنیا به طرز وحشیانه ای کشته می شوند یکی از رسالت های هنرمندان این است سکوت نکنند و آن را محکوم کنند و با زبان هنر خویش به بیان آن بپردازند.

یارمحمدی ادامه داد: «نه به جنگ»، جمله کامل و گویایی است و همه ما خواهان آن هستیم و امیدواریم روزی فرا برسد که دیگر هیچ فردی به ویژه کودکان و زنان در جنگ بین ملت ها جانش را از دست ندهد.

وی یادآور شد: ما در نمایش خود به بیان معضلات و آسیب های موجود در جامعه پرداختیم و در عصر حاضر هم معضلی مهم تر از جنگ و کودک کشی نداریم و در این جشنواره سعی کردیم این بخش را برجسته تر مطرح کنیم.

کد خبر 2762163

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha