نشت گاز جان جوان مهابادی را گرفت

سرویس آذربایجان غربی- مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد از مرگ یک جوان ۲۷ در پی نشت گاز خبر داد.

به گزارش کردپرس، سردار فداکار مکری اظهار کرد: ساعت ٢  بامداد امروز جمعه  ٢٨ مهر ماه طی تماس تلفنی با سامانه ١٢۵ از محبوس شدن فرد و احتمال حادثه گازگرفتگی در یک منزل مسکونی واقع در منطقه مکریان ، خبر دادند که همکاران ایستگاه مرکزی سازمان آتش نشانی بی درنگ گروه امداد و نجات به محل حادثه رهسپار شدند.

او افزود: حادثه در یک منزل مسکونی اتفاق افتاد و بنا بر شواهد موجود و طبق اظهار ساکنان،  یک نفر در داخل حضور داشته که گذشت ساعات زیاد و عدم پاسخگویی، منجر به نگرانی همسایه ها شده بود.

فداکار مکری ادامه داد: آتش نشانان با حضور در محل متاسفانه با پیکر بی جان جوان ٢٧ ساله با هویت (آ_س) که پس از بررسی و معاینات انجام شده، اعلام شد که متاسفانه جان خود را از دست داده است.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی ا افزود:آتش نشانان پس از ایمن سازی کامل محل حادثه، شخص فوت شده را جهت انجام اقدامات قانونی و نیز انتقال به پزشکی قانونی تحویل عوامل انتظامی دادند.

او بیان کرد: این حادثه ناگوار به دلیل سهل انگاری و عدم کنترل و نظارت شیر گاز بخاری به وقوع پیوست.

فداکارمکری تاکید کرد: شهروندان توجه داشته باشند در شروع فصل سرما، از افراد متخصص درخواست کنید ضمن سرویس، تنظیم و راه اندازی وسایل و تجهیزات گازسوز، ایمنی محل نصب وسایل گازسوز (دودکش ها، شیلنگ گاز، اتصالات و بست ها، دریچه تامین هوا و ...) را بررسی کنند.

کد خبر 2762175

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha