ثبت نام نهایی ۳۸ داوطلب نمایندگی مجلس در حوزه انتخاباتی سنندج، دیواندره و کامیاران

فرماندار شهرستان سنندج از ثبت نام نهایی ۳۸ داوطلب در حوزه انتخاباتی سنندج، دیواندره و کامیاران برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: ثبت نام برای مجلس خبرگان رهبری نیز از ۱۴ آبان ماه جاری آغاز می شود.

به گزارش کرد پرس، حسن عسکری در جلسه شورای اداری شهرستان سنندج، گفت: برگزاری جشن های اخیر در هفته وحدت و جشنواره های موسیقی اقوام با اکثریت استان ها در سنندج، چهره خوبی از حضور آحاد مردم و اقشار مختلف سنندج برای کشور به نمایش گذاشت.

وی اظهار کرد: استانداری کردستان در راستای مردمی سازی امور و برگزاری این جشن ها در استان تلاش های زیادی کرده و موفقیت های مهمی هم در این حوزه به حق کسب کرده که جای تقدیر دارد.

فرماندار شهرستان سنندج در ادامه به انتخابات پیش رو اشاره کرد و افزود: تا امروز ۳۸ نفر در حوزه انتخاباتی سنندج، دیواندره و کامیاران ثبت نام خود را برای حضور در انتخابات قطعی کرده اند.

عسکری رقابت، امنیت، مشارکت و سلامت را ۴ مولفه دستگاه های دولتی برای برپایی انتخابات عنوان کرد و ادامه داد: همه دستگاه ها موظفند که نقش خود را مشخص کرده و تکریم ارباب رجوع را سرلوحه اقدامات خود قرار دهند.

وی با بیان اینکه همچنین استفاده از امکانات دولتی از سوی دستگاه ها بر ضد و یا به نفع کاندیداها، ممنوع بوده و تخلف محسوب می شود، یادآور شد: ثبت نام کاندیداهای انتخابات مجلس خبرگان از ۱۴ تا ۲۰ آبان ماه خواهد بود.

فرماندار شهرستان سنندج بیان کرد: در سفرهای قبلی رییس جمهور به استان دستاوردهای خوبی داشته ایم و در سفر پیش رو نیز بیش از ۳۲ هزار میلیارد تومان پروژه برای استان در نظر گرفته شده است.

عسکری اتصال و افتتاح راه آهن به خط ریلی کشور را مهمترین پروژه قابل افتتاح در سفر آتی رییس جمهور به استان عنوان کرد و گفت: امید است که با تشکیل کارگروه های متعددی در زمینه سفر ریاست جمهوری به استان، نتایج مطلوبی برای توسعه کردستان حاصل شود.

وی بر مردمی سازی امور و تحکیم ارتباط با بدنه اجتماع، تأکید کرد و اظهار کرد: انتظار می رود که همه دستگاه های استان برای تحقق این امر افرادی را معرفی کنند.

کد خبر 2762333

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha