دیدار نماینده ایلام با اسماعیل هنیه رهبر حماس

سرویس ایلام - نماینده ایلام در قالب یک هیئت پارلمانی برای کمک به حل مسأله غزه به قطر سفر و با اسماعیل هنیه رهبر حماس دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، هیات پارلمانی جمهوری اسلامی ایران متشکل از  دکتر جلال زاده رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی، دکتر سارا فلاحی رئیس کمیته هسته ای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی و سردار رضا زاده دبیر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی عصر امروز با اسماعیل هنیه رهبر حماس دیدار و گفتگو کرد.

اسماعیل هنیه در این دیدار ضمن قدردانی از جمهوری اسلامی ایران بابت حمایت‌ همیشگی از مقاومت فلسطین خواستار حمایت همه کشورهای اسلامی از این مهم شد.

در این دیدار سارا فلاحی نماینده ایلام به رهبر حماس گفت: ما خوشحال هستیم امروز فرصتی پیدا شد تا با شما مجاهدین جبهه مقاومت ملاقات کنیم.

فلاحی خاطرنشان کرد: اهمیت عملیات طوفان الاقصی به گونه ای است که امروز باید تاریخ مقاومت را به قبل و بعد از طوفان الاقصی تقسیم کرد.

نماینده ایلام در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: فلسطین و غزه امروز فرصتی است تا سران خود فروخته کشورهای عربی که هماره به آرمان فلسطین خیانت کرده اند آبروی از دست رفته خود را احیا کنند و از سازش با اسرائیل و خیانت به فلسطین توبه کنند.

او گفت: اگر این افراد عاقل باشند این فرصت مهم را از دست نمی دهند.

فلاحی در پایان این دیدار برای مقاومت مردم فلسطین آرزوی پیروزی کرد و اظهار امیدواری نمود که جهان اسلام با اتحاد بتوانند در این مهم تسریع به عمل آورند.

کد خبر 2762345

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha