اختصاص ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار به پروژه های نیمه تمام آبی در کردستان

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان گفت: در سفر پیش روی رئیس جمهور ۳۰۰ میلیارد تومان از محل این سفر برای آبفا در نظر گرفته شده که با این اعتبار پروژه های نیمه تمام تکمیل می شود.

به گزارش کرد پرس، محمد فرهاد گفت: طبق قانون وظیفه شرکت های آبفا استانی، توزیع آب شرب بهداشتی و جمع آوری و تصفیه فاضلاب است از زمان تأسیس شرکت های آب و فاضلاب تاکنون به ویژه در دولت سیزدهم توانسته ایم اقدامات شایسته ای انجام دهیم.

وی اظهار کرد: هرچند راه زیادی برای رسیدن به شرایط ایده آل پیشرو داریم، اما تلاش ما نهایت خدمات رسانی به مردم استان است.

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان افزود: یک هزار و۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار در طول ۲ سال دولت عملکرد دوساله آبفا کردستان در دولت سیزدهم اختصاص یافته آبفا در این دوساله بوده است.

فرهاد ادامه داد: علاوه بر این ۸۵۰ میلیارد تومان برای خط انتقال آب سد آزاد به تصفیه خانه سنندج و ۶۳۰ میلیارد تومان به ارزش روزهزینه ارتقاء تصفیه خانه فاضلاب سنندج بوده و در مجموع در این دولت ۲ هزار و ۷۳۰ میلیارد تومان در حوزه آب هزینه شده که جهش خوبی محسوب می شود.

وی در بخش دیگری از این گفتگو پیرامون کیفیت آب شرب در استان هم بیان کرد: حفظ و ارتقای کیفیت آب خط قرمز شرکت آبفای کردستان است.

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان یادآور شد: علاوه بر ۳۰ واحد آزمایشگاهی در سطح استان که به طور لحظه ای کیفیت آب را رصد می کنند دانشگاه علوم پزشکی و مراکز بهداشتی نیز به طور مداوم کیفیت و سلامت آب را پایش و نظارت می کنند.

کد خبر 2762354

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha