فعال شدن بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی کرمانشاه پس از سال ها رکود

سرویس کرمانشاه _ استاندار کرمانشاه در حاشیه بازدید از بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی از فعال شدن این پروژه مهم و مجهز درمانی و اتخاذ تصمیماتی برای تسریع در پیشرفت آن خبر داد.

به گزارش کرذپرس؛ محمدطیب صحرایی روز چهار شنبه سوم آبان ماه پس از بازدید و نشست بررسی پروژه بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی کرمانشاه که با حضور علی نبییان معاون وزیر و مدیر عامل سازمان مجری- طرح های بیمارستانی و عمومی و دولتی، معاون عمرانی استاندار و مدیران مرتبط با این پروژه در محل اجرای طرح برگزار شد؛ عنوان کرد: تامین نیازهای بهداشتی و درمانی جامعه از اولویت های اصلی استان است و اجرای پروژه‌های این حوزه با جدیت و شتاب ویژه‌ای دنبال می شود.

وی افزود: با توجه فرسودگی تعدادی از بیمارستان های کرمانشاه، مرکزیت خدماتی و درمانی این شهر در غرب کشور و همچنین ضرورت فراهم شدن زیرساخت‌ها برای گردشگران حوزه سلامت، ساخت این بیمارستان بزرگ و مدرن با ۵۴۰ تخت در دستور کار قرار گرفته است‌.

استاندار کرمانشاه عنوان کرد: متاسفانه این پروژه بسیار مهم درمانی با یک تاخیر غیرقابل قبول چندین ساله مواجه بوده و به همت دولت مردمی دوباره فعال شده است.

وی ادامه داد: در بازدید میدانی از این بیمارستان و نشست کاری پس از آن، تلاش شد راهکارهای عملی برای فعال شدن این پروژه شناسایی شود.

صحرایی وجود مشکلات مالی را یکی از دلایل تاخیر این پروژه بزرگ دانست و گفت: در این زمینه تلاش می کنیم با استفاده از منابع ملی و استانی، اعتبارات لازم برای شتاب گرفتن روند اجرایی این پروژه را فراهم کنیم.

وی گفت: دو بیمارستان قدیمی و فرسوده در کرمانشاه وجود دارند که از شرایط خدمات رسانی استانداردی برخوردار نیستند.

مقام عالی استان افزود: تلاش می کنیم از طریق مولدسازی این دو مجموعه، بخشی از نیازهای مالی ساخت این بیمارستان بزرگ، بسیار پیشرفته و مجهز را تامین کنیم.

وی عنوان شود: در صورت پیشرفت مناسب، این پروژه در لیست طرح های سفر آتی رییس جمهور گنجانده خواهد شد تا هر چه سریعتر تکمیل و مردم از خدمات آن بهره مند گردند.

استاندار کرمانشاه همچنین تاکید کرد: با توجه به حجم جمعیت در قسمت جنوبی شهر باید امکان دسترسی از مسیر جنوب به شمال هم‌ برای بیماران فراهم شود.

کد خبر 2762377

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha