ایده های بومی در صنعت پتروشیمی تحسین برانگیز است

سرویس ایلام - فرمانده سپاه امیرالمومنین استان ایلام در جمع اصحاب مطبوعات و رسانه ها در آیین اختتامیه نمایشگاه ایرانی سازان گفت: ایده های بومی در صنعت پتروشیمی تحسین برانگیز است.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، سردار جمال شاکرمی عنوان کرد: در همین جا به نمایندگی از مردم استان، از ۶۰ شرکت داخلی و خارجی که در این نمایشگاه شرکت کرده و محصولات راهبردی ساخت داخل خود را در معرض نمایش گذاشتند تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی اظهار داشت: با توجه به تحریم ها، بالندگی ایده و فکر بومی در صنعت پتروشیمی و صنایع نفت و گاز تحسین برانگیز است و امروز به برکت نخبگان و صاحب نظران، قطعات و تجهیزات تولید شده توسط فرزندان متخصص این سرزمین نه تنها در صنعت پتروشیمی کاربرد دارد، بلکه در دیگر صنایع نظیر کشاورزی و آب نیز مورد استفاده قرار می گیرد. 

سردار شاکرمی به تولید محصول چوار ۶۵ در پتروشیمی ایلام و خودکفایی و رفع نیاز کشور از واردات این محصول اشاره کرد و گفت: امروز پتروشیمی ایلام در کشور حرفی برای گفتن دارد که با استفاده از نیروهای توانمند و مجرب و متخصص، پتروشیمی در آینده به قطب مهمی در منطقه تبدیل خواهد شد. 

فرمانده سپاه امیرالمومنین استان ایلام در ادامه یادآور شد: من از مجموعه کارکنان زحمت کش و مدیر عامل شرکت پتروشیمی به جهت نوآوری در چنین اجرای چنین برنامه هایی در استان ایلام که شرکت های فناور و دانش بنیان محصولات خود را در معرض نمایش قرار داده اند، تقدیر و تشکر می نمایم.

کد خبر 2762450

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha